مشارکت مردم اردبیل در جشنواره کتابخوانی رضوی ۴۰۰ درصد رشد یافت
مشارکت مردم اردبیل در جشنواره کتابخوانی رضوی ۴۰۰ درصد رشد یافت

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، رباب عزیز خانی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی تصریح کرد: در این دوره از جشنواره هشت هزار نفر در بخش مکتوب و هفت هزار نفر در بخش آنلاین مشارکت کردند. وی با بیان اینکه این تعداد شامل ۱.۴ درصد از جمعیت باسواد […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، رباب عزیز خانی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی تصریح کرد: در این دوره از جشنواره هشت هزار نفر در بخش مکتوب و هفت هزار نفر در بخش آنلاین مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه این تعداد شامل ۱.۴ درصد از جمعیت باسواد استان است، اضافه کرد: استان اردبیل با رشد ۴۰۰ درصدی میزان مشارکت در جشنواره به نسبت دوره قبل مواجه است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اینکه میزان مشارکت در گرمی ۶.۶ درصد از جمعیت؛ در نیر ۳.۳ درصد و در کوثر ۳.۱ درصد از جمعیت است، اضافه کرد: میزان مشارکت در این شهرستان در مقایسه با جمعیت قابل توجه است.

عزیز خانی با بیان اینکه میزان مشارکت شهرستان اردبیل ۶۲ درصد از کل شرکت‌کنندگان و میزان مشارکت کتابخانه مرکزی اردبیل شامل ۴۱ درصد از کل شرکت‌کنندگان است، اضافه کرد: در برگزاری این جشنواره ۱۸ دستگاه اجرایی نیز همکاری داشتند.

وی افزود: این جشنواره بیانگر این موضوع است که در صورتی که زیرساخت‌های مطالعه در استان فراهم شود، شهروندان به طرز چشم‌گیری مشارکت خواهند داشت.