ساخت زورخانه ای جدید در ارومیه
ساخت زورخانه ای جدید در ارومیه

عبدالله چمن گلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: با مساعدت شهردار ارومیه زمینی برای زورخانه جدید شهر مهیا می شود که با تامین اعتبار لازم مراحل ساخت آن آغاز می شود. وی با بیان اینکه اقدامات اولیه برای ساخت سالنی ایدآل انجام شده است، تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان استان درصدد […]

عبدالله چمن گلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: با مساعدت شهردار ارومیه زمینی برای زورخانه جدید شهر مهیا می شود که با تامین اعتبار لازم مراحل ساخت آن آغاز می شود.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه برای ساخت سالنی ایدآل انجام شده است، تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان استان درصدد است هرچه زودتر زورخانه ای در شان مردم ارومیه بنا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی باا شاره به لزوم  توجه به ورزش زورخانه ای در هر شهر تصریح کرد: زورخانه در هر شهری مسجد ورزشکاران بوده و محلی برای تصمیم گیری بزرگان ورزشی هر شهر است.

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا؛ ارومیه دارای دو زورخانه به نام های جهان پهلوان تختی و شهید باکری است که زورخانه جهان پهلوان تختی در پی اجرای فاز دوم پل شهر چای تخریب می شود و زورخانه شهید باکری نیز در حد زورخانه نیست و با کمبود تجهیزات مواجه است. 

انتهای پیام