سه کیلو گرم تریاک در زنجان کشف شد
سه کیلو گرم تریاک در زنجان کشف شد

سرهنگ سعید بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف سه کیلو گرم تریاک در زنجان خبر دادو افزود: یک زن با پوشش مسافر در اتوبوس با مخفی کردن تریاک در شال توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد.  وی به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان از آغاز سالجاری ۹۶ تا ۱۵ مردادماه اشاره […]

سرهنگ سعید بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف سه کیلو گرم تریاک در زنجان خبر دادو افزود: یک زن با پوشش مسافر در اتوبوس با مخفی کردن تریاک در شال توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد. 

وی به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان از آغاز سالجاری ۹۶ تا ۱۵ مردادماه اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی بیش از ۷۱۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۶ درصد رشد دارد و بیشترین حجم فراوانی مواد مخدر در استان زنجان مربوط به تریاک با ۶۸۳ کیلو گرم و مابقی هروئین و هشیش بوده است. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت:  طی این بازه زمانی ۷۵ قاچاقچی مواد مخدر با پرونده درشت در استان زنجان دستگیر شدند و همچنین چهار باند مواد مخدر هم با مار اطلاعاتی پلیس متلاشی شد. 

بابایی تاکید کرد: شیوع مواد مخدر در هر جامعه آسیب‌های فراوانی به همراه دارد و کشفیات نشان می دهد که بیشتر مواد کشف شده مواد مخدر سنتی است و باید به جلوگیری از این معضل مهم برنامه های پیشگیری در دستور کار قرار گیرد.  

وی افزود: طبق آمارها بیشتر جرایم در بخش سرقت ها را معتادین متهاجر به خود اختصاص می دهند و  بیشتر مواد مخدر کشف‌شده از قاچاقچیان طی سال جاری مربوط به مواد مخدر سنتی است و  مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند عزم ملی است.