اهدای جهیزیه به ۱۳۰ نوعروس زنجانی در دهه کرامت
اهدای جهیزیه به ۱۳۰ نوعروس زنجانی در دهه کرامت

سونیا نجفلو در گفتگو با خبرنگار مهر از اهدای جهیزیه برای ۱۳۰ نو عروس بمناسبت دهه کرامت در استان زنجان خبر داد و افزود: همزمان باولادت امام رضا (ع) به ۱۱۰ نوعروس درشهرستان زنجان و مابقی در شهرستانها دیگر برای نوعروسان جهیزیه اهداء شد.   وی اظهار کرد: در این راستا ۹۵۰ قلم کالا و وسایل مایحتاج زندگی به […]

سونیا نجفلو در گفتگو با خبرنگار مهر از اهدای جهیزیه برای ۱۳۰ نو عروس بمناسبت دهه کرامت در استان زنجان خبر داد و افزود: همزمان باولادت امام رضا (ع) به ۱۱۰ نوعروس درشهرستان زنجان و مابقی در شهرستانها دیگر برای نوعروسان جهیزیه اهداء شد.  

وی اظهار کرد: در این راستا ۹۵۰ قلم کالا و وسایل مایحتاج زندگی به ارزش ریالی دو میلیارد ریال جهیزیه به نوعروسان اهداء شد. 

مدیر موسسه آبشارعاطفه ها در زنجانگفت: تهیه جهیزیه برای نوعروسان تنها بخشی از فعالیت های این سازمان است و  موسسه آبشار عاطفه ها با مجوز رسمی استانداری زنجان به عنوان یک موسسه مردم نهاد فعال است.

نجفلو تصریح کرد: دفتر مرکزی این موسسه در مشهد مستقر است و  همه فعالیت های مراکز استان ها و شهرستان ها به صورت منظم و ساماندهی شده ثبت شده است.

مدیر موسسه آبشار عاطفه ها هدف از تاسیس این موسسه را رفع محرومیت و فقر زدایی مالی مددجویان اعلام کردو افزود: این موسسه با برگزاری کلاس های مهارت های زندگی برای نوعروسان فعال است. 

نجفلو  گفت: در استان زنجان خیرین همکاری خوبی را با موسسه آبشار عاطفه ها دارندو با تحقیقاتی که در مورد افراد نیازمند صورت می گیرد، کمک های افراد خیر به این افراد ارائه می شود.