مسابقات والیبال ارتکاب جرم در اردبیل را ۲۰ درصد کاهش داد
مسابقات والیبال ارتکاب جرم در اردبیل را ۲۰ درصد کاهش داد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مجید خدابخش شامگاه دوشنبه در جلسه شورای عالی ورزش اردبیل تصریح کرد: این مسابقات در ۱۰ روز برگزار شد که به اذعان نیروی انتظامی و دادستانی در طول روزهای برگزاری ارتکاب جرم در اردبیل ۲۰ درصد کاهش یافته بود. استاندار اردبیل تاکید کرد: مسابقات والیبال […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مجید خدابخش شامگاه دوشنبه در جلسه شورای عالی ورزش اردبیل تصریح کرد: این مسابقات در ۱۰ روز برگزار شد که به اذعان نیروی انتظامی و دادستانی در طول روزهای برگزاری ارتکاب جرم در اردبیل ۲۰ درصد کاهش یافته بود.

استاندار اردبیل تاکید کرد: مسابقات والیبال به شکل مطلوبی در اردبیل برگزار شد بطوریکه حتی تحرکات برخی قوم‌گراها نیز بی‌اثر ماند و بر همگان ثابت شد که اردبیلی‌ها به نظام خود عشق می‌ورزند.

رئیس شورای عالی ورزش استان با بیان اینکه در طول بازی تیم والیبال امید ایران، اردبیلی‌ها به مدت دو ساعت ایران- ایران را فریاد می‌زدند، اضافه کرد: این استقبال حتی موجب حیرت مسئولان وزارت ورزش شد.

خدابخش با اذعان به میزبانی مسابقات انتخابی جهان در اردبیل تصریح کرد: استقبال از این مسابقات به حدی است که درخواست‌های متعدد برای امضا از آقای معروف به دست ما رسیده است.

وی افزود: این مسابقات فرصتی برای توسعه والیبال اردبیل فراهم ساخته و زمینه شکوفایی توانمندی‌های ورزشی استان را موجب می‌شود.

استاندار اردبیل تاکید کرد: تمامی تلاش‌ها باید به سمت برگزاری مسابقات جهانی معطوف شود؛ چرا که مسابقات والیبال به لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ماندگار است.

خدابخش همچنین در خصوص حضور بانوان در این مسابقات افزود: ضروری است فرایند حضور بانوان طی شود و ما مشکلی در خصوص حضور بانوان نداریم.

وی با بیان اینکه در خصوص حضور بانوان با شورای فرهنگ عمومی استان صحبت‌هایی داشته است، ادامه داد: در مسابقات والیبال امیدهای آسیا حضور بانوان ناهماهنگی‌هایی داشت که تلاش می‌شود در مسابقات انتخابی ناهماهنگی‌ها رفع شود.