واحدهای تولیدی اردبیل تسهیلات نوسازی دریافت می کنند
واحدهای تولیدی اردبیل تسهیلات نوسازی دریافت می کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، فرشاد عابد بعدازظهر دوشنبه در ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای دومین سال پیاپی در استان اردبیل فعالیت دارد. وی افزود: سال گذشته مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی در این ستاد بررسی و با […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، فرشاد عابد بعدازظهر دوشنبه در ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای دومین سال پیاپی در استان اردبیل فعالیت دارد.

وی افزود: سال گذشته مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی در این ستاد بررسی و با هدف رونق مجدد واحدها تسهیلاتی نیز به واحدهای حائز شرایط پرداخت شد.

معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت استان تأکید کرد: دستاورد اعطای تسهیلات تثبیت اشتغال برخی واحدها و ایجاد فرصت‌های شغلی در واحدهای دیگر بود.

عابد تصریح کرد: امسال این ستاد در سه محور از واحدهای تولیدی حمایت می‌کند که محور نخست اعطای تسهیلات سرمایه در گردش است.

وی افزود: در سال جاری ۷۰ متقاضی به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات سرمایه در گردش معرفی شدند که بعد از مشخص شدن نرخ سود بانک‌ها اعطای تسهیلات آغاز می‌شود.

معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: بخش دوم تسهیلات برای واحدهایی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد است که با کمک تسهیلات تکمیل شوند.

عابد بخش سوم تسهیلات را بازسازی و نوسازی صنایع دانست و افزود: در این بخش تسهیلاتی برای بازسازی دستگاه‌ها و تجهیزات صنایع پرداخت می‌شود که در فرصت چهارساله نسبت به بازسازی اقدام کنند.