تولید کنندگان آثار فرهنگی و هنری  مورد حمایت قرار نمی گیرند
تولید کنندگان آثار فرهنگی و هنری  مورد حمایت قرار نمی گیرند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی شامگاه یکشنبه در سومین همایش تجلیل از شایستگان فرهنگ و هنر استان، افزود: خوشبختانه در حوزه های فرهنگی و هنری استان زنجان پیشرفت های خوبی را داشته است و باید با تلاش هنرمندان وضعیت بهتر از این هم شود. وی اظهار کرد: […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی شامگاه یکشنبه در سومین همایش تجلیل از شایستگان فرهنگ و هنر استان، افزود: خوشبختانه در حوزه های فرهنگی و هنری استان زنجان پیشرفت های خوبی را داشته است و باید با تلاش هنرمندان وضعیت بهتر از این هم شود.

وی اظهار کرد: در استان زنجان و شهرستانها نیروهای ارزشی خوبی پرورش  یافته اند واین نیروها قابلیت بالایی دارند و این امر همت بلند  جوانان استان را می رساند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: دست اندرکارانی که در حوزه های فرهنگی و هنری دخیل هستند و سازمانهای مردم نهاد و تشکلهای غیر دولتی دست به دست هم داده و در این حوزه ها بیشتر تلاش کنند تا شاهد توسعه بخشهای فرهنگی و هنری در استان باشیم. 

موسوی تاکید کرد: ۲۲ دستگاه اجرایی در حوزه فرهنگی فعالیت می کنند که باید توفیقات خوبی را داشته باشیم و خیلی شرایط مطلوبتری از سایر استانها داریم و با توجه به ظرفیت خوبی  که در حوزه فرهنگی و هنری وجود دارد باید ضعفها و نارسایی را شناسایی و برطرف کنیم.

وی افزود:تولید کنندگان آثار ادبی و فرهنگی و هنری  و دینی زیادی را در استان زنجان داریم وباید در اشل عالی تری تولید ات ارائه شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: متاسفانه تولید کنندگان آثار فرهنگی و هنری خیلی مورد حمایت قرار نمی گیرند و وضعیت مادی و معنوی خوبی ندارند و باید متولیان و دست اندکاران برای بهبود این وضعیت همدلی کنند و برخی ها از نظر روحی مشکل دارند که باید حل شود.

موسوی ابراز کرد: ظرفیت های بسیار بالایی در استان وجود دارد و کافی است زمینه را برای هنرمندان هموارتر کنیم و استان زنجان جایگاه خوبی در عرصه فرهنگی دارد و باید ضعف‌های فرهنگی نیز شناخته شود.

وی افزود: اگر میزان مشارکت افراد فعال هنری و فرهنگی را در استان بیشتر کنیم، شاهد تولید آثار فاخر بیشتری خواهیم بود و کمیته‌های مختلف تشکیل شده اگر دورهم جلساتی تشکیل دهند و فعالیت کنند، اقدامات خوبی شکل می گیرد. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان افزود: استان زنجان علاوه بر مفتخر بودن به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی ، پایتخت شور و سرور فاطمی است و  برنامه‌های تاثیر گذار داشته شاهد  بالا رفتن شادابی و نشاط در استان باشیم.