بخش خصوصی سکان‌دار ایجاد و ثبات در اشتغال کشور
بخش خصوصی سکان‌دار ایجاد و ثبات در اشتغال کشور

علی کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: جایگاه بخش خصوصی در ایران بسیار پایین است و متاسفانه بهای لازم به بخش خصوصی در ایران داده نمی‌شود و هر چند که این بخش سکاندار ایجاد و ثبات در اشتغال کشور است. این مسئول ادامه داد: ۳٫۵ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده سهم شهرداری‌ها است و […]

علی کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: جایگاه بخش خصوصی در ایران بسیار پایین است و متاسفانه بهای لازم به بخش خصوصی در ایران داده نمی‌شود و هر چند که این بخش سکاندار ایجاد و ثبات در اشتغال کشور است.

این مسئول ادامه داد: ۳٫۵ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده سهم شهرداری‌ها است و این بودجه باید صرف عمران و آبادانی و فرهنگ‌سازی در جامعه شود.

وی افزود: اخیرا نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان پیرامون مباحث توسعه شهری و ایجاد نهادهای مدنی به منظور توسعه فرهنگ اجتماعی در محل اتاق زنجان با منتخبین پنجمین دوره شوارای اسلامی شهر زنجان، برگزار شد.

کلانتری خاطرنشان کرد: با وجود بودجه‌ای که برای شورای شهر از جانب مالیات بر ارزش‌افزوده در نظر گرفته می‌شود، اما آیا تاکنون کسی از اعضای شورای شهر به دنبال اخذ این مطالبات بوده است، لذا زمانی که ۵۰ درصد هزینه‌های شما از طریق این مالیات تامین می‌شود بی‌توجهی به محل درآمدها نشان از عدم آگاهی اعضای شورای شهر است.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، با اشاره به تهیه سند برند شهری از سوی اتاق زنجان، خاطرنشان کرد: این سند پس از انجام پژوهش‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی و سمینارهای مختلف جهت ایجاد برندی واحد برای استان تدوین شده و با آغاز به کار دور جدید شورای شهر رونمایی و جهت عملیاتی شدن تقدیم شورای شهر می‌شود.

انتهای پیام