آیت‌الله «مشگینی» نگاه دینی به ولایت‌فقیه داشت
آیت‌الله «مشگینی» نگاه دینی به ولایت‌فقیه داشت

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر اجاق نژاد بعدازظهر یکشنبه در مراسم دهمین سالگشت ارتحال آیت‌الله مشگینی در اردبیل تصریح کرد: از خصوصیات آیت‌الله مشگینی این بود که احترام ویژه‌ای به رهبر معظم انقلاب قائل بود و ولایت‌فقیه را امتداد نبوت و امامت می‌دانست. وی افزود: بارها پیش […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر اجاق نژاد بعدازظهر یکشنبه در مراسم دهمین سالگشت ارتحال آیت‌الله مشگینی در اردبیل تصریح کرد: از خصوصیات آیت‌الله مشگینی این بود که احترام ویژه‌ای به رهبر معظم انقلاب قائل بود و ولایت‌فقیه را امتداد نبوت و امامت می‌دانست.

وی افزود: بارها پیش می‌آمد که ایشان رهبر معظم انقلاب را به واسطه مسئولیت خطیری که دارند دعا می‌کرد و معتقد بود در زمان حاکمیت ولایت‌فقیه سایر فقها نمی‌توانند وجوهات اخذ کنند مگر اینکه به اذن ولی‌فقیه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در جمهوری آذربایجان ادامه داد: خصوصیت برجسته اخلاقی دیگر در آیت‌الله مشگینی انتقادپذیری ایشان بود که همواره با آرامش گاهی به شوخی و گاهی با طرح واقعیت‌ها جواب منتقدان را می‌دادند.

اجاق نژاد با بیان اینکه تسلط بر نفس از خصوصیات برجسته این استاد اخلاق بود، ادامه داد: ایشان احترام ویژه به سادات قائل بودند و دستگیری این عالم بزرگ از نیازمندان از ویژگی‌های ممتاز دیگر اخلاقی وی است.