بیش از سه هزار کارگر ساختمانی در خلخال بیمه شدند
بیش از سه هزار کارگر ساختمانی در خلخال بیمه شدند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، شادمان روشندهی روز شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه توانمندی کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای خلخال افزود: از آغاز اجرای این طرح برای بیش از چهار هزار کارگر ساده ساختمان دوره های آموزش مهارت فنی برگزار شده است.وی گفت: در حال حاضر سه مرکز […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، شادمان روشندهی روز شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه توانمندی کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای خلخال افزود: از آغاز اجرای این طرح برای بیش از چهار هزار کارگر ساده ساختمان دوره های آموزش مهارت فنی برگزار شده است.
وی گفت: در حال حاضر سه مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و برادران با ۹۰ رشته آموزشی و ۱۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای زیر نظر مستقیم مرکز آموزش فنی و حرفه ای خلخال در آموزش مهارت فنی افراد فعالیت داشته و امسال ۵۷۳ کارآموز در رشته های فنی مراکز دولتی و ۳۲۰ نفر در آموزشگاه های آزاد ثبت نام و در دوره های آموزشی این مراکز شرکت کرده اند.
وی از برنامه ریزی برای برگزاری ۱۰۲ دوره آموزشی در طول سال برای علاقمندان به یادگیری رشته های فنی و حرفه ای خبر داد و افزود: تمام خدمات ارائه شده آموزشی به کارآموزان مراکز دولتی فنی و حرفه ای این شهرستان رایگان است.
روشندهی اظهار کرد: در کنار فعالیت مراکز آموزش فنی و حرفه ای ، دانشکده علمی و کاربردی مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان نیز با جذب دانشجو در ۶ رشته کاردانی و چهار رشته کارشناسی برای ارتقای مهارت فنی افراد و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان فعالیت می کند.
دکتر بشیر خالقی ، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین با قدردانی از عملکرد مسوولان مرکز آموزش فنی و حرفه ای خلخال گفت: با توجه به وضعیت بیکاری در کشور و افزایش روزافزون بیکاران فارغ التحصیل دانشگاهی نقش مراکز فنی و حرفه ای در آموزش مهارت فنی جوانان و ایجاد بازار کار برای افراد جویای کار موثر است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، نمایشگاه توانمندی های کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره هشت خواهران خلخال بمناسبت گرامیداشت ششم مرداد ماه سالروز ملی مهارت فنی و حرفه ای در این مرکز در خیابان پاسداران خلخال دایر شده و به مدت یک هفته برای بازدید عموم آزاد است.
شهرستان خلخال با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۹/۶۰۱۸