تحریم ها خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی کند
تحریم ها خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی کند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر به تصویب اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان اشاره کرد و دولتمردان را به دادن پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی فراخواند.وی افزود: کشور ایران ۳۸ سال است که در شرایط تحریم […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر به تصویب اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان اشاره کرد و دولتمردان را به دادن پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی فراخواند.
وی افزود: کشور ایران ۳۸ سال است که در شرایط تحریم بسر می برد و قطعا این بار نیز در سایه درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم همچنان به راه خود ادامه خواهد داد.
امام جمعه مشگین شهر همچنین با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر منطقه و محل بیان بایدها و نبایدهای دینی و اجتماعی می باشد.
حجت الاسلام با وقار افزود: اگر در جامعه اسلامی به احکام الهی بی توجهی شود جامعه در مسیر نیستی و تباهی قرار خواهد گرفت .
وی با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت آیت الله مشگینی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم به بیان گوشه ای از شخصیت دینی علمی و اخلاقی آن بزرگوار پرداخت.
خطیب جمعه مشگین شهر از سکوت مجامع به اصطلاح دفاع از حقوق بشر در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی انتقاد کرد.
وی گفت: بطور یقین در سایه وحدت و همدلی کشورهای اسلامی و استقامت مسلمانان رژیم جعلی اسرائیل نابود خواهد شد.
مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
۷۱۱۷/۶۰۱۶