۱٫۵ میلیارد دلار به ایجاد مشاغل روستایی در کشور اختصاص یافت
۱٫۵ میلیارد دلار به ایجاد مشاغل روستایی در کشور اختصاص یافت

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، بشیر خالقی روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت هفته کارآفرینی و ترویج مهارت فنی و حرفه ای خلخال افزود: هم اکنون بیکاری به عنوان بزرگترین دغدغه مسوولان نظام بوده و برای حل بخشی از آن امسال ایجاد مشاغل روستایی و رونق کسب و کار در روستاها […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، بشیر خالقی روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت هفته کارآفرینی و ترویج مهارت فنی و حرفه ای خلخال افزود: هم اکنون بیکاری به عنوان بزرگترین دغدغه مسوولان نظام بوده و برای حل بخشی از آن امسال ایجاد مشاغل روستایی و رونق کسب و کار در روستاها مورد توجه جدی قرار گرفته است.
خالقی با اشاره به وضعیت بیکاری در کشور توسعه رشته های فنی و حرفه ای و برگزاری دوره های مهارت آموزی را گامی مهم در جهت رونق کسب و کار دانست و بر افزایش و توسعه این دوره ها تاکید کرد.
شادمان روشن دهی ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خلخال نیز در این آئین راه اندازی رشته های آموزشی جدید متناسب با بازار کار را از جمله برنامه های پیش بینی شده این مرکز برای سال جاری ذکر کرد.
وی گفت: در حال حاضر سه مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی به همراه ۱۷ آموزشگاه آزاد در آموزش مهارت فنی در ۹۰ رشته فعالیت دارند و دومین سالن سنجش الکترونیکی استان اردبیل پس از مرکز استان در خلخال راه اندازی شده است.
در این آئین از کارآموزان و مربیان برتر مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و آزاد خلخال تجلیل شد.
خلخال در ۱۱۵ کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی