جویندگان کار اردبیل از طرح «کارورزی» استقبال کردند
جویندگان کار اردبیل از طرح «کارورزی» استقبال کردند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، قاسم رحیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: سهمیه استان اردبیل برای طرح کارورزی سه هزار و ۵۰۰ نفر است و این در حالی است که تاکنون ۹ هزار و ۷۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. وی با بیان اینکه ثبت‌نام از طریق سامانه karvarzi.mcls.gov.ir انجام […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، قاسم رحیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: سهمیه استان اردبیل برای طرح کارورزی سه هزار و ۵۰۰ نفر است و این در حالی است که تاکنون ۹ هزار و ۷۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از طریق سامانه karvarzi.mcls.gov.ir انجام می‌شود، اضافه کرد: ضروری است علاقه‌مندان متناسب با شرایط درج شده در سامانه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تأکید کرد: طرح کارورزی مهارت‌آموزی در محیط کار بوده و دانش‌آموختگانی که کمتر از پنج سال از فارغ‌التحصیلی آن ها سپری شده است می‌توانند به منظور یافتن فرصت‌های شغلی در این طرح نام‌نویسی کنند.

به گفته رحیمی شروط سنی و بیمه نیز برای متقاضیان پیش‌بینی شده تا به واقع افرادی که بیکار نبوده و نیازمند شغل هستند تحت پوشش طرح قرار گیرند.

وی افزود: متقاضیان به واحدهای تولیدی که اصطلاحاً واحد پذیرنده عنوان می‌شود، معرفی می‌شوند و در این واحدها دوره‌های مهارتی سپری می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به اعلام آمادگی ۱۲۷ واحد تولیدی استان در راستای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: شناسایی واحدهای تولیدی برخوردار از شرایط ادامه دارد.

رحیمی با اشاره به اینکه این طرح در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف رفع مشکل بیکاری اجرا می‌شود، اضافه کرد: با توجه به استقبال مطلوب متقاضیان پیش‌بینی شده کارورزی دستاوردهای قابل‌توجهی به دنبال داشته باشد.