ایرنا با اعتمادسازی عملکرد دولت را به شکل صحیح اطلاع رسانی می کند
ایرنا با اعتمادسازی عملکرد دولت را به شکل صحیح اطلاع رسانی می کند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، هدایت صفری روز سه شنبه در بازدید از ایرنا مرکز زنجان افزود: خبرنگاران خبرگزاری ایرنا با پویایی و تحرک بیشتر و به شکل جهادی نسبت به پیگیری خبرها اقدام و به نحو مثبتی در جامعه اطلاع رسانی می کنند.وی اظهار کرد: انعکاس عملکرد نظام و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، هدایت صفری روز سه شنبه در بازدید از ایرنا مرکز زنجان افزود: خبرنگاران خبرگزاری ایرنا با پویایی و تحرک بیشتر و به شکل جهادی نسبت به پیگیری خبرها اقدام و به نحو مثبتی در جامعه اطلاع رسانی می کنند.
وی اظهار کرد: انعکاس عملکرد نظام و دولت به شیرین شدن ذائقه مردم منجر و این عنصر مهم موجب افزایش اطمینان و کارآیی نظام می شود.
صفری اظهار کرد: تعاملات سازنده با خبرگزاری ایرنا مرکز زنجان و دیگر رسانه ها بویژه در ایام ماه مبارک رمضان دستاوردهای مثبتی از جمله افزایش حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد را بدنبال داشت.
وی با برشمردن گوشه ای از فعالیت های این نهاد درماه مبارک رمضان اعلام کرد: طی ماه رمضان سال گذشته کمک های جمع آوری شده ۳۷۰ میلیون تومان بود که این مبالغ برای ۳۱هزار نفر از افراد تحت پوشش این نهاد بسته های غذایی و غذای گرم افطاری داده شد که این رقم امسال به یک میلیارد تومان و با پوشش ۱۲۸هزار نفری جمعیت تحت پوشش رسید.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: میزان مبلغ جمع آوری شده زکات فطره امسال این استان نیز سه میلیارد و۱۵۰ میلیون تومان بود که سال گذشته این مبلغ یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان بود.
وی خاطر نشان کرد: در مجموع زکات جمع آوری امسال استان نسبت به سال گذشته رشد ۲ برابری را نشان می دهد و براساس ارزیابی انجام گرفته زنجان پس از استانهای سنندج و گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زنجان نیز با قدردانی از تعاملات سازنده کمیته امداد با این رسانه گفت: ایرنا رسانه نظام است و همه اخبار ارکان نظام و دستاوردهای جمهوری اسلامی را بدون جهت گیری خاص پوشش می دهد.
به گفته اسماعیل جهانبخش افزود: ۷۰ درصد فرآورده های خبری این رسانه تولیدی و ۳۰ درصد دیگر نیز پوششی و در یافتی از سایر دستگاهها و نهادها است.
وی با اشاره به نقش شبکه های اجتماعی در عصر ارتباطات کنونی نیز خاطر نشان کرد: این نوع شبکه ها فضای جدید رسانه ای را ایجاد کرده و خبرها در کوتاهترین زمان ممکن منتشر و مخاطبان از آن آگاهی می یابند.
جهانبخش یادآوری کرد: در این میان ایرنا با سابقه۸۳ ساله در این حوزه نقش آفرین بوده و با دقت و صحت بیشتری اخبار را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
۷۳۲۰/ ۸۰۶۸
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش