اخبار ۸ تا ۸ دوشنبه دوم مرداد در آذربایجان غربی
اخبار ۸ تا ۸ دوشنبه دوم مرداد در آذربایجان غربی

** برگزاری آئین قدیسان کلیساها در ارومیهکشیش کلیسای شرق آشور ارومیه گفت: بیش از هزار سال است که سرزمین رنگین کمان اقوام و ادیان، میزبان مراسمی با عنوان ' قدیسان کلیساها یا شانادر در زبان ترکی ' است و در این آئین نوای نیایش در فضای کلیساهای برخی از روستاهای ارومیه طنین انداز می شود. […]

** برگزاری آئین قدیسان کلیساها در ارومیه
کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه گفت: بیش از هزار سال است که سرزمین رنگین کمان اقوام و ادیان، میزبان مراسمی با عنوان ' قدیسان کلیساها یا شانادر در زبان ترکی ' است و در این آئین نوای نیایش در فضای کلیساهای برخی از روستاهای ارومیه طنین انداز می شود.

** معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:
۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان بخش معدن پرداخت می شود/ تولید سالانه ۵ تن طلا در کشور
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به فعالان بخش معدن و معدن کاران پرداخت می شود.

** کارت های ملی قدیمی از ابتدای سال آینده نامعتبر است
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی با اشاره به مهلت دریافت کارت ملی هوشمند تا پایان سال جاری، گفت: کارت های ملی قدیمی از ابتدای سال آینده نامعتبر است.

** برخورداری بوکان از استانداردهای درمانی در سایه اهتمام دولت یازدهم
در حالی که قبل از دولت یازدهم امکانات درمانی بوکان با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۶ تختخواب خلاصه شده بود، دولت تدبیر و امید تعداد تختخواب های بیمارستان شهید قلی پور را به ۲۵۰ و تجهیزات این شهرستان کم برخوردار را به استانداردهای درمانی رساند.
۷۱۲۹/۳۰۷۲ ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی