شش خانه مددجویی در شهرستان بیله سوار افتتاح شد
شش خانه مددجویی در شهرستان بیله سوار افتتاح شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، آرام حلیم روز یکشنبه در حشایه افتتاح این طرح ها افزود: این واحدها با صرف یک میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال اعتبار احداث و بمناسبت هفته بهزیستی در اختیار مددجوایان قرار گرفته است. وی افزود: امسال براساس برنامه ریزی انجام شده، بهزیستی برای تعدادی از خانواده […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، آرام حلیم روز یکشنبه در حشایه افتتاح این طرح ها افزود: این واحدها با صرف یک میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال اعتبار احداث و بمناسبت هفته بهزیستی در اختیار مددجوایان قرار گرفته است.
وی افزود: امسال براساس برنامه ریزی انجام شده، بهزیستی برای تعدادی از خانواده های بالای ۲ معلول مسکن مددجویی احداث و در اختیار آنها قرار خواهد داد.
او بیان کرد: در راستای مسکن دار کردن مددجویان بهزیستی به خانواده های دو معلول در روستاها ۱۸۰ میلیون ریال و به خانواده های شهری نیز ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات از طریق بهزیستی پرداخت می شود.
حلیم با بیان اینکه در سنوات گذشته نبود ضامن برای دریافت وام مددجویی یکی از مهم ترین مشکلات در حوزه مسکن بود، گفت: براساس مصوبه هیت دولت این مشکل با اجرای ضمانت زنجیره ای در بین مددجویان و سپس ضمانت کلیه وام های پرداخت شده به مددجویان توسط خود دولت مرتفع شده است.
شهرستان مرزی بیله سوار در ۱۷۵ کیلومتری اردبیل واقع است.
خبرنگار: مینا میرقاسمی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۳۰۰۶/۶۰۱۶