۳۰۰ساعت برنامه ورزشی از صدا و سیمای مرکز زنجان تولیدوپخش شده است
۳۰۰ساعت برنامه ورزشی از صدا و سیمای مرکز زنجان تولیدوپخش شده است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری در دیدار با مدیر کل و جمعی از معاونان اداره کل ورزش وجوانان استان با اشاره به جایگاه جوانان در آینده جامعه، حفظ سلامت این نیروی مولد را حیاتی دانست و اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری در دیدار با مدیر کل و جمعی از معاونان اداره کل ورزش وجوانان استان با اشاره به جایگاه جوانان در آینده جامعه، حفظ سلامت این نیروی مولد را حیاتی دانست و اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان علاوه بر حوزه ورزش، آماده همکاری برای کمک  به فعلیت رساندن ظرفیت نیروی جوان جامعه در سایر حوزه‌هاست.

صفری با اعلام اینکه در سه ماهه نخست امسال بیش از ۳۰۰ ساعت برنامه ورزشی از صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش شده است، گفت : توجه به ورزش علاوه بر ارتقای سلامت جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی را هم در پی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ۲۴ ساعته بودن پخش برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان را بهترین فرصت و ظرفیت برای استفاده دستگاه‌های اجرایی استان در آگاهی رسانی بهتر به مردم عنوان کرد و افزود: گردشگری ورزشی موضوع مهمی است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و صدا و سیمای استان نیز آماده همکاری و کمک به حوزه  ورزش استان است.

صفری با اشاره به نقش ورزش صبحگاهی در ایجاد نشاط اجتماعی از آمادگی شبکه استانی برای تولید برنامه صبحگاهی ورزشی با همکاری اداره کل ورزش وجوانان خبر داد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان هم در این دیدار با قدردانی از تولید و پخش برنامه‌های ورزشی به ویژه پوشش رویدادهای خبری از شبکه استانی، بر افزایش  همکاری‌ها در تولید این برنامه‌ها تاکید کرد.

جوان با بیان اینکه عموم مردم استان اخبار مربوط به استان زنجان را از طریق شبکه استانی اشراق دریافت می‌کنند، گفت : پوشش مناسب رویدادهای ورزشی استان موجب استقبال و رغبت بیشتر جوانان به حوزه ورزش شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با قدردانی از خیرین حوزه ورزش استان از ساخت چهار پروژه ورزشی با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیرین در استان خبر داد.

توجه به ورزش همگانی، توسعه ورزش روستایی و مناطق محروم، حمایت از ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، تولید برنامه‌هایی با محتوای آموزشی و ورزشی، برگزاری جشنواره سالانه روستا از دیگر مطالب مهم مطرح شده در این جلسه بود.