شرکت کنندگان در نزاع دسته جمعی منجر به قتل در زنجان روانه زندان شدند
شرکت کنندگان در نزاع دسته جمعی منجر به قتل در زنجان روانه زندان شدند

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این درگیری که روز چهارشنبه /۲۸ تیر جاری/ با استفاده از سلاح شکاری و انواع سلاح سرد ازجمله چاقو و قمه، در روستا ‘نکتو’ شهرستان ایجرود از توابع استان زنجان اتفاق افتاد، عموی داماد کشته شد و چون نزاع به […]

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این درگیری که روز چهارشنبه /۲۸ تیر جاری/ با استفاده از سلاح شکاری و انواع سلاح سرد ازجمله چاقو و قمه، در روستا ‘نکتو’ شهرستان ایجرود از توابع استان زنجان اتفاق افتاد، عموی داماد کشته شد و چون نزاع به صورت تلفیقی بوده بنابراین علت تامه مرگ مشخص نیست.
وی اظهار کرد: تمام افراد شرکت کننده در این نزاع به عنوان متهم به قتل راهی زندان شده اند و دایی و پدر بزرگ عروس نیز جزو دستگیرشدگان هستند.
کارآگاه رحمتی افزود: یکی از دایی های عروس نیز که در این درگیری شرکت داشته از محل متواری شده است و پلیس در پی دستگیری این متهم فراری است که به زودی در دام قانون گرفتار خواهد شد.
وی تعداد دستگیرشدگان را قریب هشت نفر اعلام و تصریح کرد: داماد از این حادثه منجر به ضرب و جرح و قتل، جان سالم بدر برده است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، خواستگاری در روستای ‘نکتو’ از توابع بخش حلب شهرستان ایجرود در استان زنجان، به درگیری خونین و قتل منجر شد.
اعضاء ۲ خانواده (دختر و پسر) بر سر موضوع خواستگاری با یکدیگر به تفاهم نرسیده و در نتیجه بر اثر درگیری، هفت تن مجروح و یک نفر نیز فوت شد.
برادر دختر به منظور طرفداری از خانواده، چند نفر را از استان مرکزی کشور اجیر کرد و با خود به روستا آورد و هر ۲ طرف ماجرا با سلاح های سرد همچون قمه، چاقو، ساطور، چوب و چماق و سلاح شکاری به جان هم افتادند.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی