کابینه جدید باید کابینه ای آینده نگر و خلاق باشد
کابینه جدید باید کابینه ای آینده نگر و خلاق باشد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با اشاره به فرا رسیدن آئین تحلیف و تنفیذ رئیس جمهوری منتخب و تشکیل کابینه جدید اظهار کرد: خط و مشی کابینه جدید باید در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با اشاره به فرا رسیدن آئین تحلیف و تنفیذ رئیس جمهوری منتخب و تشکیل کابینه جدید اظهار کرد: خط و مشی کابینه جدید باید در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام باشد.
او افزود: اعضای کابینه جدید باید جوان ، اهل تدبیر ، آینده نگر ، خلاق ، نوآور ، متخصص ، برنامه محور ، پاک دست ، خستگی ناپذیر و مردمی باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه واردات بی رویه موجب رکود در بخش های مختلف کشاورزی و صنعتی کشور شده از واردات رب گوجه فرنگی و آب شرب در روزهای اخیر انتقاد کرد.
وی با قدردانی از نمایندگان مجلس در تصویب طرح یک فوریتی برای مقابله با تحریم های جدید آمریکا علیه ایران این اقدام نمایندگان را همصدایی و همسویی با خواسته مردم ایران دانست.
حجت الاسلام باوقار همچنین با تقدیر از زحمات عشایر استان در تولید انواع محصولات لبنی و گوشتی گفت: متاسفانه به رغم سپری شدن ۲ ماه از موسم کوچ بهاره هنوز جاده های عشایری شهرستان مشگین شهر مرمت نشده است.
مشگین شهر در ۹۵ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۷/۶۰۱۸