امام جمعه ارومیه: مسئولان در برخورد با بدحجابی هوشیارانه عمل کنند
امام جمعه ارومیه: مسئولان در برخورد با بدحجابی هوشیارانه عمل کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه عفت و حیا ویژگی مهم جامعه اسلامی است، افزود: حفظ حجاب و عفاف در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است و مسئولان نیز باید در مسیر ثابت قدم باشند.وی با اشاره […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه عفت و حیا ویژگی مهم جامعه اسلامی است، افزود: حفظ حجاب و عفاف در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است و مسئولان نیز باید در مسیر ثابت قدم باشند.
وی با اشاره به اینکه کابینه دولت دوازدهم باید بدور از سیاسی کاری انتخاب شود، گفت: تدین وزرای انتخابی ویژگی اول کابینه دولت باشد تا وزرا بتوانند بیش از پیش به کشور خدمت کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: مردمی بودن، با تجربه بودن و پرهیز از هر گونه اشرافی گری از سایر ویژگی های وزرا و مسئولان منتخب دولت به شمار می رود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه که به عنوان روز دختر نامگذاری شده است، بیان کرد: وجود حرم حضرت معصومه در کشور ما یک برکت بزرگ است و باید قدر این موهبت الهی را بدانیم زیرا هر کس این حرم را زیارت کند، بهشت نصیب او می شود.
وی با اشاره به برخی از مشکلات شهر ارومیه نیز گفت: مسئولان شهر و به خصوص شهرداری باید برای توسعه متوازن شهر تلاش کنند تا برخی از مردم در مناطق مختلف شهری با مشکلات عدیده شهری مواجه نشوند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
۸۱۳۵/۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی