مشکل سند شهرک صنعتی خرم‌دره هر چه سریعتر حل شود
مشکل سند شهرک صنعتی خرم‌دره هر چه سریعتر حل شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، فرامرز نیک سرشت  شامگاه چهارشنبه  در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ، افزود: باید مشکل سند شهرک صنعتی خرم‌دره هر چه سریعتر حل شود و همه باید دست در دست هم داده و یک چهره مقتدرانه از حاکمیت در کشور برای پیشبرد […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، فرامرز نیک سرشت  شامگاه چهارشنبه  در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ، افزود: باید مشکل سند شهرک صنعتی خرم‌دره هر چه سریعتر حل شود و همه باید دست در دست هم داده و یک چهره مقتدرانه از حاکمیت در کشور برای پیشبرد امور نشان دهیم.

وی  تاکید کرد: مشکل سند شهرک صنعتی خرم‌دره در دست هر واحدی که بوده باید هرچه سریعتر حل و فصل شود و در راستای منافع ملی همه بخش‌ها یک‌دست و متحد حرکت کنند.

نیک سرشت افزود: باید مشکلات این شرکت به صورت کارشناسی بررسی شود چراکه شاید این شرکت مشکل مدیریتی و یا مشکل بازارداشته که نیازمند بررسی بیشتر است.

همچنین فرماندار سلطانیه گفت: طی  سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان برای کمک به واحدهای تولیدی در شهرستان سلطانیه مورد تصویب قرار گرفته و باید جلساتی مشابه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بخش معدن نیز برگزار شود.

پرویز خالقی افزود: واحدهای معدنی ما نیز مشکلاتی دارند و اشتغال و تولید تنها مختص به بخش کشاورزی و صنعت نیست و بزرگترین معادن استان زنجان چون معدن “سرخه دیزج” در شهرستان سلطانیه نیز در حال فروپاشی بوده که نیاز به کمک دارند.

وی یاد آورشد: شرکت کیان گرم نان در ریسک پذیرترین زمان ممکن اقدام به تولید نان صنعتی کرد و این واحد به واقع تولیدات خوب و متنوعی در سطح کشور داردو واحدهایی چون کریستال ایران و فرش سهند در شهرستان سلطانیه نیز نیاز به کمک دارند.