۷۵ پزشک متخصص مقیم بیمارستان های اردبیل است
۷۵ پزشک متخصص مقیم بیمارستان های اردبیل است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های اردبیل تصریح کرد: ۷۵ پزشک مقیم بیمارستان‌های اردبیل هستند که همگی در رشته‌هایی که بار مراجعه بیشتر دارد، فعالیت دارند. وی افزود: به منظور پاسخگویی به نیازهای درمانی مسافران و گردشگران تأکید شده […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های اردبیل تصریح کرد: ۷۵ پزشک مقیم بیمارستان‌های اردبیل هستند که همگی در رشته‌هایی که بار مراجعه بیشتر دارد، فعالیت دارند.

وی افزود: به منظور پاسخگویی به نیازهای درمانی مسافران و گردشگران تأکید شده پزشکان در مراکز درمانی حضور داشته و به مراجعان پاسخگو باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد: به ویژه در تعطیلات عید سعید فطر فعالیت بیمارستان بوعلی اردبیل چهار شیفته شده و حتی تا نیمه‌های شب به مراجعان خدمات ارائه می‌شود.

اخوان اکبری افزود: در سرعین، کوثر و نیر نیز فعالیت مراکز درمانی سه شیفته شده است و در عین حال تمامی مراکز بهداشتی و درمانی روستایی فعال هستند.

وی به راه‌اندازی اکیپ بازرسی بهداشت محیط اشاره کرد و گفت: در طول تعطیلات وضعیت بهداشتی مراکز عرضه مواد غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به استقرار ۲۳ آمبولانس در جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: برای حمایت بیماران دیالیزی نیز تمامی ۱۰۷ تخت موجود در استان فعال است.

اخوان اکبری با اشاره به ارائه خدمات مطلوب درمانی اضافه کرد: حتی با وجود حضور مسافران، خدمات به شکل مطلوب ارائه می‌شود.