حفظ وحدت مهمترین نیاز کشور/توهین به مسئولان شایسته نیست
حفظ وحدت مهمترین نیاز کشور/توهین به مسئولان شایسته نیست

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی صبح دوشنبه در جمع نمازگزاران عید سیعد فطر ارومیه با بیان اینکه نباید اجازه داد افراد خناس در صفوف فشرده ملت رخنه و اتحاد و انسجام ملی را خدشه دار کنند افزود: به فضل الهی امروز اتحاد مردم ایران مثال […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی صبح دوشنبه در جمع نمازگزاران عید سیعد فطر ارومیه با بیان اینکه نباید اجازه داد افراد خناس در صفوف فشرده ملت رخنه و اتحاد و انسجام ملی را خدشه دار کنند افزود: به فضل الهی امروز اتحاد مردم ایران مثال زدنی است و نباید خدشه دار شود.

وی با اشاره به توهین به رئیس جمهوری کشورمان در مراسم روز قدس اظهارداشت: توهین به مسئولان نظام که در روز قدس امسال نیز توسط برخی افراد انجام شد، ضربه زدن به وحدت و انسجام ملی است.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد:حرکت در مسیر توهین به مسئولان نظام در این شرایط مورد تأیید خداوند و عقل و منطق نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان افزود: از مسئولانی که در طول ماه رمضان حتی یک بار هم در جلسات قرآنی حاضر نشدند گلایه مندم و از آن‌ها تقاضا دارم به مسئله تلاوت قرآن اهمیت داده و توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر پرداخت زکات فطریه در روز عید فطر تاکید کرد و گفت: نماز نماد ارتباط انسان با خدا و زکات نماد ارتباط با مخلوق است و نباید اجازه داد این دو نماد زائل شوند.

مردم مؤمن آذربایجان غربی بعد از یک ماه بندگی خالصانه در ماه ضیافت الهی، نماز عید سعید فطر را در سراسر استان اقامه کردند.

نماز عید سعید فطر در ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر اقامه شد.

 نماز عید سعید فطر در شهرستانهای آذربایجان غربی نیز با شکوه خاصی برگزار شد.