تسهیل تردد شهروندان اردبیلی در پروژه‌های عمرانی لحاظ شود
تسهیل تردد شهروندان اردبیلی در پروژه‌های عمرانی لحاظ شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جواد زنجانی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک اردبیل تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی می‌بایست با در نظر گرفتن وضعیت تردد شهروندان در خیابان‌ها و معابر اجرا شده و مانعی حاد برای تردد شهروندان ایجاد نشود. وی با ذکر مثالی به پروژه پل قدس و درخواست […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جواد زنجانی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک اردبیل تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی می‌بایست با در نظر گرفتن وضعیت تردد شهروندان در خیابان‌ها و معابر اجرا شده و مانعی حاد برای تردد شهروندان ایجاد نشود.

وی با ذکر مثالی به پروژه پل قدس و درخواست شهرداری برای انسداد برخی معابر منتهی به پروژه اشاره کرد: ضروری است هر انسداد مسیری با بررسی کارشناسی و در نظر گرفتن وضعیت تردد عمومی انجام شود.

فرماندار اردبیل تأکید کرد: انسداد موقت برخی معابر می‌بایست در شورای ترافیک بررسی شده و نتایج احتمالی و تأثیر آن در حمل‌ونقل عمومی بررسی شود.

زنجانی همچنین در خصوص ساماندهی خودروهای مسافرکشی با پلاک شخصی اضافه کرد: برای این گروه از تخلفات نمی‌توان برخورد قضایی داشت و صرفاً با جرایم می‌توان برخورد کرد.

وی افزود: ضروری است با بررسی همه‌جانبه این موضوع نسبت به ساماندهی مناسب خودروهای مسافرکش با پلاک شخصی اقدام شود.