مسافرکشی خودروهای پلاک شخصی در اردبیل مغایر قانون است
مسافرکشی خودروهای پلاک شخصی در اردبیل مغایر قانون است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، علی رحمتی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک اردبیل تصریح کرد: سوارکردن مسافر در خودروهایی که پلاک شخصی دارند غیرقانونی است. وی افزود: با وجود تأکید صریح قوانین، شاهد مسافر گیری برخی خودروها با پلاک شخصی هستیم و این وضعیت معضلاتی را به دنبال دارد. […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، علی رحمتی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک اردبیل تصریح کرد: سوارکردن مسافر در خودروهایی که پلاک شخصی دارند غیرقانونی است.

وی افزود: با وجود تأکید صریح قوانین، شاهد مسافر گیری برخی خودروها با پلاک شخصی هستیم و این وضعیت معضلاتی را به دنبال دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأکید کرد: به دلیل نابه سامانی فعالیت خودروها با پلاک شخصی، رانندگان خودروها با پلاک عمومی گله‌مند بوده و خواستار ساماندهی فعالیت این خودروها هستند.

رحمتی با بیان اینکه صرف جریمه پلیس راهکار ساماندهی نیست، اضافه کرد: هر زمان با همکاری پلیس با رانندگان خاطی برخورد شده گروهی به فرمانداری‌ها مراجعه و اعتراض کرده‌اند.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود در شورای ترافیک استان ساماندهی این گروه از خودروها مصوب شده و از فعالیت آن ها به دلیل مشکلات به وجود آمده ممانعت شود.