«صادق‌زاده و شامرادی» برگزیدگان جشنواره تلاوت‌های مجلسی شدند
«صادق‌زاده و شامرادی» برگزیدگان جشنواره تلاوت‌های مجلسی شدند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی با حضور برگزیدگان دور مقدماتی و در دو مقطع سنی کمتر از ۱۶ سال و بزرگسالان در تهران و اردبیل برگزار شد. البته به دلیل استقبال بالای علاقه‌مندان مقطع بزرگسالان هم در دو گروه سنی کمتر از […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی با حضور برگزیدگان دور مقدماتی و در دو مقطع سنی کمتر از ۱۶ سال و بزرگسالان در تهران و اردبیل برگزار شد.

البته به دلیل استقبال بالای علاقه‌مندان مقطع بزرگسالان هم در دو گروه سنی کمتر از ۲۵ سال و بالای ۲۵ سال تقسیم شدند که این هفته فینال گروه سنی بالای ۲۵ سال برگزار شد و گروه کمتر از ۲۵ سال هم هفته بعد باهم به رقابت می‌پردازند.

در مقطع بزرگسالان و گروه سنی بالای ۲۵ سال که در مسجد محله معمار اردبیل برگزار شد به ترتیب بهزاد صادق‌زاده، رسول تمجید و محمد اسماعیلی اول تا سوم شدند.

در مقطع سنی کمتر از ۱۶ سال که با حضور برگزیدگان دور مقدماتی در حسینیه کربلایی‌های تهران برگزار شد به ترتیب قاریان نوجوان شامرادی، لندرانی و شاهوردی اول تا سوم شدند.

با توجه به استقبال بالای نوجوانان از جشنواره تلاوت‌های مجلسی و طبق تصمیم برگزار‌کنندگان مقرر شد هر سه ماه یکبار جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان برگزار شود.

در جشنواره اول که در شهر تهران و در حسینیه کربلایی ها که مخصوص نوجوانان زیر شانزده سال برگزار شد اساتید بزرگواری همچون عبدالرسول عبایی، سیدمهدی سیف، حسین شریفیان، داوود جعفری، ابراهیم اهور، محمود متقی‌پناه، سیدمرتضی پور ایوانی و محمود نوروزی به قضاوت پرداختند.