نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مظلوم تفاوتی قایل نمی شود
نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مظلوم تفاوتی قایل نمی شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام  علی شیرازی، ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: در سال ۱۳۵۸  بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند شاید در آن روز خیلی ها باور نمیکردند این حرکت […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام  علی شیرازی، ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: در سال ۱۳۵۸  بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند شاید در آن روز خیلی ها باور نمیکردند این حرکت یک انقلاب جدید در جهان است و در آینده سقوط رژیم صهیونیستی را حتمی میکند و  به یک حرکت جهانی تبدیل میشود.

وی اظهار کرد: روز قدس پیام دیگریدارد و آن این است که جمهوری اسلامی در دفاع از مظلوم تفاوتی قایل نمیشود و جمهوری اسلامی با همه توان از مظلوم دفاع میکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت:  بیداری اسلامی با جابه جایی افراد آسیب نمیبیند امروز امت اسلامی و ملتهای جهان بیدار شدند و ظلم ظالمان را متوجه می شوند و این نتیجه حرکت امت اسلامی در روز جهانی قدس است.

شیرازی تاکید کرد: امروز هم خواهیم شنید که ملتهای جهان گسترده تر از سال گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و در راهپیمایی این روز با شکوه و پرشور حضور داشتند این مسیر ادامه و استمرار دارد و آینده این حرکت روشن است‌.

شیرازی با بیان اینکه بیداری امت اسلامی با جابجایی “مرسی و سیسی” و تغییر و تحول ظاهری آسیب نخواهد دید، افزود: ملت‌های جهان امروز بیدار شده و ظلم ظالمان را می‌فهمند که حاصل حرکت امت اسلامی در روز قدس است. این مسیر استمرار و آینده آن یک حرکت روشن است و امروز پرچم ایستادگی در برابر ظلم در جهان برافراشته شده و مرز نمی شناسد.

وی افزود:  امام خمینی (ره) بارها از تشکیل بسیج جهانی خبر دادند و امروز شاهد حرکتهای عظیم و ایستادگی در مقابل ظلم هستیم که از آن جمله میتوان حزب الله لبنان، انصارالله یمت، لشکر فاطمیون و زینبیون و حرکتهای گسترده مردمی برای دفاع از مظلوم را نام برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ابراز کرد: ملت مسلمان به وعده الهی ایمان دارند ووعده الهی بر این است که « ان ینصرالله تنصرکم» و در آیات نورانی وحی میخوانیم « باطل رفتنی است» و سرانجام همه حکومتهای باطل و طاغوت، شکست است و به زودی شاهد شکست تکفیریها و تروریستها در عراق، سوریه،یمن و فلسطین و دیگر ممالکت اسلامی خواهیم بود.

شیرازی با محکوم کردن حرکت تروریستی در خانه ملت و حرم مطهر امام خمینی (ره)،گفت: دشمن تصور می کرد با این حرکت میتواند کشور را ناامن کرده و جمهوری اسلامی را تضعیف کند ولی با اتحاد ملت ایران و قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران به زعامت مقام معظم رهبری روبه رو شد. 

وی تصریح کرد:  آینده حرکت روز جهانی قدس روشن است  امروز شاهد حرکتهای گسترده در دفاع از مظلومان در سراسر جهان هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: دشمنان تلاش کردند به بهانه های مختلف جنگ شیعه و سنی را در دنیا مطرح کنند و بخواهند بین جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کنند و در برخی از زمانها و مکانها حرکتهایی را شکل دادند، اما این حرکتها نتوانست جامعه اهل سنت و شیعه را به صورت گسترده وارد میدان کند و امروزه شاهد اتحاد دنیای اسلام هستیم.

 شیرازی ابراز کرد: امروزه مسلمانان در سراسر جهان روز قدس را گرامی می دارند و برخی از سران کشورها و طاغوتهای مرتبط با استکبار به این حلقه متحد انسانی و اسلامی نپیوستند  ولی در آینده چاره ای جز این ندارند که تسلیم خواست ملتها شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۶ سال خبرهای جدیدی در راه است که لرزه بر اندام دشمنان اسلام و آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد انداخت، گفت: تصور نکنند با شلیک ۶ موشک کار تمام شده است.

شیرازی با اشاره به اینکه پیام ما این است که با ملت ایران شوخی نکنید، افزود: ملت ایران اراده کرده هر کشور و گروهی و امتی که علیه استکبار و رژیم صهیونیستی حرکتی شکل دهد، پشت آن بوده و تا نابودی اسرائیل از آن حمایت خواهد کرد.