اخبار ۸ تا ۸ پنجشنبه یکم تیر در آذربایجان غربی
اخبار ۸ تا ۸ پنجشنبه یکم تیر در آذربایجان غربی

** بهره برداری از یک میلیون مترمکعب ظرفیت جدید تصفیه خانه فاضلاب در دولت یازدهموزیر نیرو توجه جدی دولت یازدهم به محیط زیست را یادآور شد و گفت: با هدف حفاظت از محیط زیست بیش از یک میلیون مترمکعب ظرفیت جدید تصفیه خانه فاضلاب در چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید به بهره برداری […]

** بهره برداری از یک میلیون مترمکعب ظرفیت جدید تصفیه خانه فاضلاب در دولت یازدهم
وزیر نیرو توجه جدی دولت یازدهم به محیط زیست را یادآور شد و گفت: با هدف حفاظت از محیط زیست بیش از یک میلیون مترمکعب ظرفیت جدید تصفیه خانه فاضلاب در چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است.

** ۴٫۵ میلیارد مترمکعب آب سطحی در دولت تدبیر و امید مهار شد
وزیر نیرو گفت: در طول مدت فعالیت دولت تدبیر و امید ۴٫۵ میلیارد مترمکعب آب سطحی در کشور مهار شد و در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم مورد استفاده قرار گرفت.

** وزیر نیرو: سردشت زمستان امسال صاحب نیروگاه برق می شود
وزیر نیرو با بیان اینکه آبگیری سد سردشت امروز آغاز شده است، گفت: اولین واحد نیروگاهی این سد نیز بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.

** استاندار آذربایجان غربی: رسمی شدن مرز کیله سردشت در بازسازی موصل موثر است
استاندار آذربایجان غربی در رابطه با اهمیت مرز کیله سردشت، گفت: رسمی شدن مرز 'کیلە' سردشت زمینە تردد آسان تر مهندسان و شرکت های عمرانی استان کە قصد مشارکت در بازسازی موصل را دارند بهتر فراهم می کند.

** ۳۰ اکیپ اورژانس در مسیرهای راهپیمایی روز قدس در آذربایجان غربی حضور می یابد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: ۳۰ اکیپ اورژانس در مسیرهای راهپیمایی روز قدس در سراسر استان حضور می یابد و مشکلات احتمالی روزه داران را در این مسیرها پوشش درمانی می دهد.

** منشا گروه های تروریستی استکبار جهانی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: علت اینکه داعشی ها در آمریکا و اسرائیل عملیات تروریستی انجام نمی دهند، این است که خودشان منشأ گروه های تروریستی هستند و کلینتون به صراحت به این موضوع اشاره کرده است.

** علما مانع از گرایش جوانان به گروه های انحرافی شوند
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: علما با بیان صحیح احکام الهی مانع از گرایش برخی از جوانان به گروه های انحرافی شوند.

** قدس، روز تجلی وحدت مسلمانان برای تحقق یک حقیقت است
علمای سنی و شیعه آذربایجان غربی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس معتقدند که قدس روز تجلی وحدت و همبستگی مسلمانان برای تحقق یک حقیقت است.

** کمک ۶۰۰ میلیون ریالی به بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد
خیران مهابادی ۶۰۰ میلیون ریال برای تامین ملزومات بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد کمک کردند.

** مسابقات فوتسال جام رمضان پلدشت پایان یافت
مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۱۵ تیم از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن انقلاب پلدشت برگزار شد و تیم علیپور به مقام نخست دست یافت.

** اختصاص ۱۳ میلیارد ریال برای آسفالت معابر روستایی چالدران
فرماندار چالدران گفت: ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و آسفالت معابر و خیابان های روستاهای این شهرستان اختصاص یافت که در طرح های اجرایی در تابستان امسال به کار گرفته می شود.

** حمایت از مظلومان و ایستادگی در مقابل ظالمان ویژگی حذف نشدنی مردم ایران است
امام جمعه چالدران گفت: مردم فهیم ایران در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به جهانیان نشان خواهند داد که حمایت از مظلومان و ایستادگی در مقابل ظالمان ویژگی بارز و حذف نشدنی این ملت فهیم است.

** سامانه فاضلاب سردشت توسط وزیر نیرو افتتاح شد
سامانه فاضلاب سردشت که با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه به مرحله بهره برداری رسیده است، روز / پنجشنبه/ توسط وزیر نیرو افتتاح شد.

** آغاز برداشت بیش از ۲۵۰ تن توت درختی در آذربایجان غربی
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: برداشت توت درختی به میزان بیش از ۲۵۰ تن از سطح ۵۰ هکتار از باغ های این استان آغاز شد.

** نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: روز قدس تفسیر ایستادگی‌هاست
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه طی پیامی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس تفسیر ایستادگی ها و روز ناامیدی ددمنشانی است که جز خود بر کسی رحم نمی‌کنند و دنیای اسلام را تحت سیطره خود دوست دارند.

** آبگیری سد و تصفیه خانه فاضلاب هدیه دولت یازدهم به مردم منطقه محروم سردشت
همزمان با اولین روز تابستان، آبگیری سد سردشت با اهداف تامین آب شرب و کشاورزی و همچنین سامانه فاضلاب شهر سردشت با هدف خدمت رسانی به مردم این شهر با حضور حمید چیت چیان وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی