زندانی تصادفات به خاطر عجز از پرداخت دیه در زنجان نداریم
زندانی تصادفات به خاطر عجز از پرداخت دیه در زنجان نداریم

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن مظفری ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در بخش فضای مجازی نیز رصد لازم انجام می‌شود و یکی از اقدامات پلیس فتا رصد فضای مجازی است.  وی اظهار کرد: پلیس با متخلفین فضای مجازی برخورد لازم را دارد و پلیس […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن مظفری ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در بخش فضای مجازی نیز رصد لازم انجام می‌شود و یکی از اقدامات پلیس فتا رصد فضای مجازی است. 

وی اظهار کرد: پلیس با متخلفین فضای مجازی برخورد لازم را دارد و پلیس فتا نظارت بر این فضا را بر عهده دارد و اگر تخلفی باشد گزارش داده می‌شود و موارد بررسی شده و در صورتی که با ارشاد مشکل حل نشود، پرونده قضایی تشکیل می شود.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: بحث اعسار وجود دارد و فرد به خاطر یک میلیون تومان بدهی نباید در حبس باشد.‌

مظفری تاکید کرد: در جشن گلریزان افرادی که زیر ۱۰ میلیون بدهی داشته باشند، بسیار انگشت‌شمار بود و اگر چنین چیزی هم باشد، به شخص مرخصی داده شده و مقدمات پرداخت را برای وی فراهم می‌کنیم.

وی گفت: حتی یک زندانی نیز در تصادفات به خاطر عجز از پرداخت دیه در استان زنجان نداریم و وقتی در قانون صراحتا اعلام شده و پس نیازی نیست که اول حکم صادر شود شخص بازداشت شود و سپس پرداخت شود.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان  تصریح کرد: در یکی مورد با بیمه‌ها مشکل داریم که یکی از آنها بیمه توسعه است.