۴۹۰۰شیرسیلندر گاز مایع در زنجان جمع آوری  و معدوم شد
۴۹۰۰شیرسیلندر گاز مایع در زنجان جمع آوری  و معدوم شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، داود کارگرزاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران،  از جمع آوری و معدوم کردن ۴ هزار و ۹۰۰ عدد شیر سیلندر گاز مایع  در استان زنجان در نیمه اول خرداد ماه سالجاری خبر داد. وی اظهار کرد: در راستای اجرای استاندارد ملی ایران به شماره […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، داود کارگرزاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران،  از جمع آوری و معدوم کردن ۴ هزار و ۹۰۰ عدد شیر سیلندر گاز مایع  در استان زنجان در نیمه اول خرداد ماه سالجاری خبر داد.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای استاندارد ملی ایران به شماره ۸۴۱ و همچنین حفظ امنیت و ایمنی شهروندان در استان در بازرسی های صورت گرفته توسط کارشناسان اداره کل استاندارد استان زنجان  در خصوص نوسازی سیلندرهای گاز مایع  تعداد ۴۹۰۰ شیر سیلندر گاز مایع در استان زنجان جمع آوری و معدوم شد.

وی افزود: سازمان استاندارد را یک نهاد حاکمیتی اعلام کردوافزود: در این راستا این سازمان نظارت و بازرسی از کالاها و اقلام را در دستور کار جدی خود دارد. 

مدیر کل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: فرهنگ‌سازی در خصوص استاندارد نقش تأثیرگذاری در گرایش مردم به سمت کالاهای استاندارد دارد و اگر مردم میل زیادی به خرید کالای استاندارد داشته باشند واحد تولیدی هم مجبور و موظف خواهد بود که کالای استاندارد تولید و عرضه کند. 

کار گرزاده خاطرنشان کرد:سازمان استاندارد استان در راستای عمل به وظایف خود در بحث ترویج فرهنگ استاندارد اقدامات قابل توجهی را تاکنون انجام داده و برگزاری دوره‌های آموزشی،دیوار نویسی در مدارس و خیابانها و آموزش دانش‌آموزان از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

وی به نقش تأثیرگذار رسانه‌ها در ترویج فرهنگ استاندارد اشاره کردو یاد آورشد: رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع رسانی ضعف ها و ضررهای کالاهای غیر استاندارد و معرفی کالای استاندارد مردم را نسبت به گرایش و استفاده از کالای استاندارد تشویق کنند. 

مدیر کل استاندارد استان زنجان ابراز کرد: نظارت‌ و بازرسی از کالاهای استاندارد تقش بسزایی در استانداردسازی کالاها دارد و این امر باعث می شود واحد تولیدی ملزم به تولید کالای استاندارد باشد.