هجمه فرهنگی دشمنان علیه ایران بی سابقه است
هجمه فرهنگی دشمنان علیه ایران بی سابقه است

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در ارومیه افزود: هیچ کشوری با این میزان هجمه نمی تواند سرپا بایستد و تاثیر نپذیرفتن ایران از هجمه های فرهنگی ریشه در اصالت و دین ما دارد.وی اظهار کرد: در شرایط فعلی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی […]

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در ارومیه افزود: هیچ کشوری با این میزان هجمه نمی تواند سرپا بایستد و تاثیر نپذیرفتن ایران از هجمه های فرهنگی ریشه در اصالت و دین ما دارد.
وی اظهار کرد: در شرایط فعلی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال القای روز افزون فرهنگ غربی به مردم ایران اسلامی هستند، ما باید ضمن پاسداری از فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی، فرهنگ بومی را ترویج دهیم.
وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات حجاب و عفاف در دستگاه های اجرایی اضافه کرد: مسئولان و مدیران ادارات باید در این خصوص توجه بیشتری داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: رعایت آئین نامه انضباطی، مقررات و ضوابط شئونات اسلامی موجود در ادارات، نهادها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و سایر مراکز نیز از ضرورت هاست.
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان وظایف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، گفت: ارزیابی شاخص حجاب و عفاف در دفاتر بخش خصوصی در کنار ادارات و دستگاه های اجرایی نیز از وظایف این ستاد است.
هوشنگ عطاپور افزود: روند ارزیابی موضوع حجاب و عفاف همه ساله از ۱۰ تا ۳۰ تیرماه انجام می شود که امسال نیز سعی داریم این طرح را به اجرا در آوریم.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، در ادامه این جلسه برنامه های هفته حجاب و عفاف، چگونگی اجرای بهتر این برنامه ها، وضعیت حجاب و عفاف، عوامل موثر در بدحجابی و همچنین راهکارها، پیشنهادها در خصوص ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و حقوق شهروندی توسط اعضای جلسه بیان شد.
از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه به نام هفته حجاب و عفاف در کشورمان نامگذاری شده و ۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه فرمان کشف حجاب در دوره رضاخان پهلوی است.
۸۱۳۷/۳۰۷۲
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی