استان زنجان پتانسیلهای خوبی در زمینه صنایع دستی و گردشگری دارد
استان زنجان پتانسیلهای خوبی در زمینه صنایع دستی و گردشگری دارد

به  گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه دوشنبه  در جمع کارکنان میراث فرهنگی، افزود: باید عرصه ها و فرصت های تاثیرگذار در حوزه میراث فرهنگی شناسایی شود و برای توسعه و تقویت این عرصه ها تلاش شود و در حال حاصر با فعالیت های صورت گرفته در استان زنجان نگرش خوبی برای رونق […]

به  گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه دوشنبه  در جمع کارکنان میراث فرهنگی، افزود: باید عرصه ها و فرصت های تاثیرگذار در حوزه میراث فرهنگی شناسایی شود و برای توسعه و تقویت این عرصه ها تلاش شود و در حال حاصر با فعالیت های صورت گرفته در استان زنجان نگرش خوبی برای رونق و توسعه صنایع دستی وجود دارد.

وی اظهار کرد: استان زنجان ظرفیتها وپتانسیلهای خوبی در بحث صنایع دستی و گردشگری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ابتکارات را به کار بگیرید و با برنامه ریزی و مدیریت کارشناسی شده برای توسعه و رونق صنایع دستی استان تلاش کنید.

خاتمی تاکید کرد: صنعتگران و هنرمندان جوان با ایجاد حساسیت و اقدامات عملی صدای خود را به گوش سیاست گذاران و تصمیم گیران در این حوزه برسانند.

وی یاد آورشد:  یکی از اقدامات مناسب سازمان میراث فرهنگی در شهر زنجان احیای صنایع دستی است و در سال های گذشته اقدامات بسیار خوبی در راستای این امر مهم در استان زنجان صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: صنایع دستی فرهنگ و هویت هر استان وشهری را می رساند بنابراین باید به رونق صنایع دستی توجه شود.

خاتمی گفت: میراث فرهنگی نمادی از هویت و فرهنگ ایرانیان است  بنابراین تلاش در جهت حفظ و احیای آن باید بیش ازپیش مورد توجه مسوولان امر قرار بگیرد.