دولت یازدهم در احیای واحدهای تولیدی راکد بیله سوار موفق عمل کرد
دولت یازدهم در احیای واحدهای تولیدی راکد بیله سوار موفق عمل کرد

آرام حلیم روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری بیله سوار افزود: گازرسانی به روستاها و اجرای طرح های ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی ، طرح تحول سلامت ، ارائه تسهیلات به کشاورزان و عشایر ، شن ریزی و آسفالت جاده های روستایی و عشایری از دیگر اقدامات مهم دولت در این شهرستان است.وی گفت: […]

آرام حلیم روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری بیله سوار افزود: گازرسانی به روستاها و اجرای طرح های ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی ، طرح تحول سلامت ، ارائه تسهیلات به کشاورزان و عشایر ، شن ریزی و آسفالت جاده های روستایی و عشایری از دیگر اقدامات مهم دولت در این شهرستان است.
وی گفت: امسال مسوولان ادارات باید اولویت بندی لازم برای پروژه های اجرایی در سال ۹۶ را انجام داده و پروژه هایی که زودتر قابل افتتاح باشند را با جمع بندی پروژه ها برای طرح در شورای برنامه ریزی شهرستان آماده کنند.
وی همچنین افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان موظف هستند با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت گندم و به جهت جلوگیری از آتش سوزی و هرگونه اتفاق ناگوار در مزارع آمادگی لازم را بعمل آورده و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
او با اشاره به در پیش بودن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: مردمی بودن و اهمیت به مردم سالاری دینی از مهم ترین ویژگی های امام (ره) بود.
حلیم افزود: از تمام ظرفیت های موجود در منطقه برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بهره گیری خواهد شد.
فرماندار بیله سوار همچنین گفت: مردم بیله سوار با مشارکت ۸۸ درصدی خود در انتخابات ثابت کردند که تا پای جان از نظام ، انقلاب و سرزمین اسلامی دفاع می کنند و هیچ گاه از باورها و اعتقادات خود کوتاه نمی آیند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب علاوه برصیانت از آرای مردم،بر لزوم عمل به قانون، رعایت حق الناس و حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات تاکید داشته اند و مردم نیز با لبیک گفتن به فرمایشات ایشان و با حضور گسترده خود بار دیگر از نظام و دستاوردهای آن دفاع کردند.
وی اظهار کرد: همه کسانی که دل در گروی نظام داشتند به پای صندوق های رای آمدند و باور و ارادت خود را به نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، امام جمعه بیله سوار نیز در این جلسه نعمت امنیت را مهم و لازمه زندگی دانست و نیروی انتظامی را در صف مقدم تامین امنیت داخلی ذکر کرد.
حجت الاسلام کریم قیاسی افزود: مردم کشورمان با شرکت در انتخابات پیام وفاداری شان به انقلاب اسلامی را نشان داده و به دشمنان ثابت کردند بر خلاف آنچه که می گویند مردم از انقلاب خسته شده اند، همچنان ثابت قدم ایستاده اند.
در سال ۹۵ در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت فعال کردن واحدهای راکد تولیدی استان اردبیل گام های موفقی برداشته شده و به گفته مسوولان ۲۴۰ واحد راکد و نیمه راکد با استفاده از تسهیلات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید فعال شدند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۸/۶۰۱۶