هدفگذاری سالجاری سرانه هر یتیم در زنجان ۳۰۰ هزار تومان است
هدفگذاری سالجاری سرانه هر یتیم در زنجان ۳۰۰ هزار تومان است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، هدایت صفری شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از طرح حامیان طرح محسنین، افزود: طی شش ماهه اول سال ۹۵ سرانه هر یتیم زنجانی ۱۴۰ هزار تومان بود که در نیمه دو سال گذشته به ۲۲۱ هزار و ۸۲۰ تومان رسید. وی اظهار کرد: طرح اکرام […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، هدایت صفری شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از طرح حامیان طرح محسنین، افزود: طی شش ماهه اول سال ۹۵ سرانه هر یتیم زنجانی ۱۴۰ هزار تومان بود که در نیمه دو سال گذشته به ۲۲۱ هزار و ۸۲۰ تومان رسید.

وی اظهار کرد: طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ شروع شده و هدفگذاری در سال جاری برای سرانه هر یتیم ۳۰۰ هزار تومان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از همکاری ۱۳ هزار و ۵۰۰ حامی با کمیته امداد در استان زنجان  خبر داد و گفت: تعداد مددجویان این نهاد۲۲ هزار و ۵۰۰ خانوار است و از این تعداد ۱۳ هزارنفر زنان سرپرست خانوار هستند.

صفری با بیان اینکه تعداد حامیان بیشتر شود، افزود: امسال نیز طی ماه مبارک رمضان مشارکت بیش از پیش حامیان در کمک به ایتام و خانواده‌های نیازمند  باید به خوبی محقق شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان تصریح کرد: گیرنده صدقه خداوند است واگر خیری به ایتام کمک کند، خداوند نیز اجر و ثواب آن را برای شخص خیر قرار می دهد.

صفری ابراز کرد: هرکدام از خیرین می‌توانند سفیر امداد بوده و زمینه مشارکت سایرین را نیز فراهم کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در میان نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس شد کمیته امداد بوده که دو ویژگی برجسته دارد که به نام مبارک امام راحل مزین شده است.