خوابگاه‌های دانشجویی اردبیل به لحاظ کمی توسعه یابد
خوابگاه‌های دانشجویی اردبیل به لحاظ کمی توسعه یابد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، محمد نریمانی بعدازظهر چهارشنبه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اردبیل تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد سکونت دانشجو در خوابگاه از میزان آسیب‌ها می‌کاهد. وی افزود: سکونت در خوابگاه فرصت مطلوبی برای دانشگاه‌ها فراهم می‌سازد تا برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اجرا کرده و دانشجو را […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، محمد نریمانی بعدازظهر چهارشنبه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اردبیل تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد سکونت دانشجو در خوابگاه از میزان آسیب‌ها می‌کاهد.

وی افزود: سکونت در خوابگاه فرصت مطلوبی برای دانشگاه‌ها فراهم می‌سازد تا برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اجرا کرده و دانشجو را از معرض قرارگیری در مقابل آسیب دور نگاه دارند.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خواستار تأمین زمین احداث خوابگاه‌های دانشجویی از سوی راه و شهرسازی استان شد و گفت: انتظار ما حمایت دستگاه‌های اجرایی برای توسعه کمی خوابگاه‌ها است.

نریمانی تأکید کرد: در عین حال ضروری است تسهیلات با نرخ بهره اندک در اختیار مشارکت‌کنندگان قرار گیرد تا حداقل تا سه سال آینده تمامی کمبودهای خوابگاه در سطح استان رفع شود.

وی افزود: حتی خود ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در ایجاد خوابگاه مشارکت کنند و بی‌شک این موضوع می‌تواند آسیب‌های اجتماعی متوجه جوانان و دانشجویان را کاهش دهد.