۳۴۹ ساعت برنامه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی در اردبیل تولید شد
۳۴۹ ساعت برنامه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی در اردبیل تولید شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، عبدالله مددی بعدازظهر چهارشنبه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اردبیل تصریح کرد: موظفی صداوسیما تولید ۱۱۷ ساعت و ۲۵ دقیقه برنامه بود که در سال گذشته به میزان سه برابر آن برنامه تولید شد. وی با اشاره به تولید ۸۷۸ برنامه اضافه کرد: در […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، عبدالله مددی بعدازظهر چهارشنبه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اردبیل تصریح کرد: موظفی صداوسیما تولید ۱۱۷ ساعت و ۲۵ دقیقه برنامه بود که در سال گذشته به میزان سه برابر آن برنامه تولید شد.

وی با اشاره به تولید ۸۷۸ برنامه اضافه کرد: در راستای پروژه ملی طراحی الگوی رسانه‌ای تشویق مشارکت‌های عموی در تولید ملی ۳۶ ساعت برنامه تلویزیونی و ۱۹ ساعت برنامه رادیویی تولید شده است.

مدیرکل صداوسیمای استان اضافه کرد: در راستای طراحی و اجرای الگوی رسانه‌ای ترویج و تقویت رفتارهای اقتصادی نیز ۲۹ ساعت برنامه تلویزیونی و ۳۳ ساعت برنامه رادیویی تولید شد.

به گفته مددی علاوه بر این معرفی کارآفرینان موفق، معرفی کارگاه‌ها و صنایع کوچک و متوسط و پوشش خبری جلسات اقتصاد مقاومتی نیز در طول سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: در سال جاری تولید هفت هزار دقیقه برنامه شامل چهار برنامه رادیویی و دو برنامه تلویزیونی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیرکل صداوسیمای استان در سال جاری طراحی الگوی رسانه‌ای تشویق مشارکت‌های عمومی در تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف در دستور کار است.