برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره)در زنجان
برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره)در زنجان

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر به برنامه های  سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و ۱۵ خردادماه اشاره کرد و  افزود: در این میان ویژه  برنامه گرامیداشت ارتحال امام خمینی توسط ۸۰۰ مبلغ در مساجد شهری و روستایی استان زنجان برگزار می شود. وی اظهار […]

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر به برنامه های  سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و ۱۵ خردادماه اشاره کرد و  افزود: در این میان ویژه  برنامه گرامیداشت ارتحال امام خمینی توسط ۸۰۰ مبلغ در مساجد شهری و روستایی استان زنجان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: ویژه برنامه ختم قرآن کریم به مناسبت رحلت امام خمینی و شهدای ۱۵ خردادماه  توسط موسسات قرآنی برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: عطر افشانی مزار شهیدان در روستاها توسط روحانیون  مستقر،اعزام مفسر ویژه قرآن در روز ۱۴و۱۵ خردادماه در مسجد حسنیه اعظم بیسیم و برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مساجد امام علی و ابوالفضل اراضی پایین کوه از برنامه های مهم سازمان تبلیغات اسلامی  است.

صفی یاری تاکید کرد: در مجموع برای ۱۴ و ۱۵ خردادماه ۵ عنوان برنامه توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم باید با اهداف احیا مبانی و اصول فکری امام خمینی ( ره )، ترویج و تعمیق توسعه اندیشه ها این امام و همینطور تبیین شخصیت فکری علمی امام راحل و معرفی آن به نسل ها جوان و آینده انجام شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر اجرای هر چه بهتر این مراسم در ۱۴ و ۱۵ خرداد تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه سالگرد رحلت امام خمینی ( ره ) مقارن با ماه مبارک رمضان می باشد ،باید برنامه ها طوری تنظیم شود که حداکثر استفاده را از این ایام داشته باشیم.