قیمت شیرینی «زولبیاوبامیه» در اردبیل افزایش ندارد
قیمت شیرینی «زولبیاوبامیه» در اردبیل افزایش ندارد

حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: قیمت زولبیا و بامیه ممتاز در هر کیلو ۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت نوع معمولی در هر کیلو ۹ هزار تومان است. وی با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری طی هماهنگی با اتحادیه قنادان استان تعیین شده است، اضافه کرد: در لبنیات نیز افزایش […]

حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: قیمت زولبیا و بامیه ممتاز در هر کیلو ۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت نوع معمولی در هر کیلو ۹ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری طی هماهنگی با اتحادیه قنادان استان تعیین شده است، اضافه کرد: در لبنیات نیز افزایش کوتاه‌مدت قیمت داشتیم اما در حال حاضر بازار به وضعیت آرام خود باز گشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به رصد قیمت کالاهای پرمصرف مردم ادامه داد: به عنوان مثال برای کالاهای برنج، روغن، شکر، مرغ منجمد و گوشت منجمد قیمت مصوب تعیین شده است.

به گفته نجف زاده هم در مرکز استان و هم شهرستان‌ها ناظران تعزیرات حکومتی فعالیت روزانه داشته و رعایت قیمت مصوب کالاها را رصد می‌کنند.

وی تأکید کرد: به غیر از دو شهر نمین و کوثر که گشت سیار دارند، در مابقی شهرها شعبه ثابت دایر شده و به تخلفات واصله رسیدگی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در خصوص عملکرد این مجموعه افزود: در دو ماه ابتدای سال جاری هزار و ۶۴۱ پرونده  به ارزش ۶۶۰ میلیون تومان تشکیل شده است.