مردم استان زنجان به تدریج هوا خنک تری را تجربه خواهند کرد
مردم استان زنجان به تدریج هوا خنک تری را تجربه خواهند کرد

حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس دمای هوای این استان از روز پنجشنبه هفته جاری سه درجه کاهش خواهد یافت و این روند کاهشی طی روز جمعه نیز ادامه خواهد یافت.وی اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان می دهند مردم این استان طی روزهای شنبه و […]

حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس دمای هوای این استان از روز پنجشنبه هفته جاری سه درجه کاهش خواهد یافت و این روند کاهشی طی روز جمعه نیز ادامه خواهد یافت.
وی اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان می دهند مردم این استان طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده هوای خنک تری را در مقایسه با روزهای ما قبل آن، سپری خواهند کرد.
سلطانی افزود: وضعیت جوی امروز این استان نیز صاف تا قسمتی ابری و از بعدازظهر با وزش باد شدید بین ۴۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد با ۶ درجه و آب بر با ۳۶ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم ترین ایستگاه و شهر این استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز ۲۴ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش نشان می دهد.
۷۳۲۰/۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی