۹۰ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد زنجان اجرا شد
۹۰ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد زنجان اجرا شد

هدایت صفری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد طرح اشتغال یک مورد در قالب کار انگیزی ، ۲۱ مورد توان افزایی و ۶۸ مورد طرح های خودکفایی را شامل می شود.وی اظهار کرد: میزان پرداخت مبالغ طرح های اشتغال طی مدت یاد شده، ۲ میلیارد و ۴۱۰ میلون […]

هدایت صفری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد طرح اشتغال یک مورد در قالب کار انگیزی ، ۲۱ مورد توان افزایی و ۶۸ مورد طرح های خودکفایی را شامل می شود.
وی اظهار کرد: میزان پرداخت مبالغ طرح های اشتغال طی مدت یاد شده، ۲ میلیارد و ۴۱۰ میلون ریال از محل صندوق امداد و ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز از محل منابع بانک های عامل پرداخت شده است.
صفری افزود: این تعداد طرح به تفکیک نوع فعالیت سه طرح مربوط به کشاوزی، ۲۷ طرح دامپروری، ۲۴ طرح صنایع دستی ، ۳۴ طرح خدماتی و ۲ طرح دیگر صنعتی بوده است.
وی بیان کرد: طبق پیش بینی ها امسال بیش از چهار هزار طرح اشتغالزا برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در صورت ابلاغ بودجه در این استان اجرا می شود و تحقق این مهم از ابعاد گوناگون نتایج مثبتی به همراه دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: طرح های اشتغالزا برای پایداری و نتیجه بخش بودن، ان توسط ناظرین این اداره کل در تمامی شهرستان های استان بصورت ماهانه انجام می گیرد.
وی یادآوری کرد: اجرای طرح های اشتغال برای مددجویان این نهاد در راستای خودکفایی، توانمند سازی و خارج شدن از بدنه حمایتی این نهاد است و در این ارتباط نظارت های مستمر وجود دارد.
صفری خاطر نشان کرد: پارسال ۲ هزار و ۲۴۸ طرح اشتغال بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این استان ایجاد شد و در این ارتباط نیز نیز ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از آموزش‌های مهارت‌آموزی لازم بهره‌مند شدند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، هم اکنون ۲۲ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۳۹ هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار، ۱۷ هزار سالمند، ۳ هزار و۷۰۰ دانشجو و دانش‌آموز و ۶۵۹ بیمار خاص و سرطانی است.
۷۳۲۰/۸۰۶۸
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش