افزایش ۸ درصدی ارزش مبادلات بورس زنجان
افزایش ۸ درصدی ارزش مبادلات بورس زنجان

مهرداد محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به عملکرد بورس زنجان در هفته منتهی به سوم خردادماه امسال، اظهار کرد: ارزش مبادلات این هفته در بورس زنجان، در پنج روز کاری خود، بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۸ درصد افزایش داشت. این مسئول در رابطه با ارزش […]

مهرداد محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به عملکرد بورس زنجان در هفته منتهی به سوم خردادماه امسال، اظهار کرد: ارزش مبادلات این هفته در بورس زنجان، در پنج روز کاری خود، بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۸ درصد افزایش داشت.

این مسئول در رابطه با ارزش مبادلات،‌ ادامه داد: همچنین حجم سهام معامله شده در این هفته به تعداد بیش از ۸۷ میلیون سهم رسید.

وی افزود: از میان ۲۷۴ شرکت معامله شده در تالار بورس زنجان ۵۸ درصد به خرید و ۴۲ درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشته است.

محبی با اشاره به شرکت‌هایی که بیشترین ارزش ریالی معاملات را داشته‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین از بین شرکت‌های معامله شده سهام شرکت‌های تامین ماسه ریخته‌گری، پارس‌خودرو و سایپا به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان یادآور شد: در پایان معاملات هفتگی شاخص کل بورس اوراق بهادر در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافت و به رقم ۸۱ هزار و ۱۴۶ واحد رسید.

انتهای پیام