۳۹۰ زندانی جرائم غیرعمد استان زنجان چشم انتظار خیران
۳۹۰ زندانی جرائم غیرعمد استان زنجان چشم انتظار خیران

علاالدین کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: جشن گلریزان در زنجان ۱۵ ماه مبارک رمضان ، ابهر ۲۴ رمضان و خرمدره ۱۷ رمضان برگزار می شود . مدیرکل زندان های استان زنجان گفت: زندانیان دارای بدهی مالی ، مهریه، نفقه،حوادث کارگاهی ،و تصادفات  و دیه، مشمول کمک های مردمی در جشن گلریزان هستند. کریمی […]

علاالدین کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: جشن گلریزان در زنجان ۱۵ ماه مبارک رمضان ، ابهر ۲۴ رمضان و خرمدره ۱۷ رمضان برگزار می شود .

مدیرکل زندان های استان زنجان گفت: زندانیان دارای بدهی مالی ، مهریه، نفقه،حوادث کارگاهی ،و تصادفات  و دیه، مشمول کمک های مردمی در جشن گلریزان هستند.

کریمی به همت نیکوکاران از آزادی پنج زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان زنجان خبر داد، گفت: پارسال با همت خیران و ستاد دیه استان ۲۲۴ زندانی جرایم غیر عمد در استان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی زنجان گفت:خانواده‌های این زندانیان به دلیل نبود سرپرست خانواده با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و باید به این افراد کمک شود و مانع از ایجاد آسیب های اجتماعی در این خانواده ها شد.

کریمی گفت: خانواده‌های این زندانیان به‌ویژه کودکان معصوم آنها چشم‌انتظار کمک‌های مالی خیرین هستند تا با مساعدت خیرین زمینه آزادی زندانی آنها را فراهم کنند.

 مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی زنجان تصریح کرد: زندانیان جرائم غیر عمد در استان زنجان به علت نفقه، مهریه، چک در زندان به سر می‌برند و این زندانیان افراد آبرومندی هستند که با کمک‌های خیرین به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

کریمی یاد آور شد: خوشبختانه ستاد دیه استان زنجان با همکاری مردم خیرخواه زنجان در بحث کمک‌های مردمی عملکرد خوبی داشته است.