فرهنگ ایثار و شهادت با شعار میسر نمی شود
فرهنگ ایثار و شهادت با شعار میسر نمی شود

حجت الاسلام فیروز علی خسروی بر ترویح و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت با شعار میسر نمی شود. و باید به صورت کاربردی و با برنامه وارد کار شد.  وی اظهار کرد: امروز هر چه  داریم به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است و زنده نگه […]

حجت الاسلام فیروز علی خسروی بر ترویح و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت با شعار میسر نمی شود. و باید به صورت کاربردی و با برنامه وارد کار شد. 

وی اظهار کرد: امروز هر چه  داریم به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا امری مهم بوده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن امنیت واقتدار کشور است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان  گفت: گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت پیشرفت، توسعه و آبادانی و استقلال  همه جانبه کشور را به دنبال داردو سزمان تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در طل سال برنامه های خوبی را در بحث فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می کند. 

خسروی تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به حفظ و ترویج در بین نسل جوان دارد و باید دستگاههای اجرایی نسبت به تقویت این امر مهم در جامعه برنامه های خوبی را تدوین کنند. 

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در شهرستان زنجان به یک گفتمان راهبردی برای آشنایی نسل جوان با این ارزش بسیار مهم تبدیل شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان یاد آورشد: تبیین و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت امری مهم بوده و  نیازمند هماهنگی و برنامه ریزی  دستگاه های اجرایی و مشارکت های مردمی است.

خسروی تصریح کرد: دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این برهه باید جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.