اهدای خون هیچ مغایرتی با روزه‌داری ندارد
اهدای خون هیچ مغایرتی با روزه‌داری ندارد

سیامک اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه در ماه رمضان با کاهش مراجعه کننده مواجه هستیم، گفت: در این ایام در شیفت صبح و در بعد از افطار در خدمت اهداکنندگان خون خواهیم بود. وی افزود: با توجه به اینکه فرد اهدا کننده باید چهار ساعت قبل از اهدای خون، غذا […]

سیامک اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه در ماه رمضان با کاهش مراجعه کننده مواجه هستیم، گفت: در این ایام در شیفت صبح و در بعد از افطار در خدمت اهداکنندگان خون خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه فرد اهدا کننده باید چهار ساعت قبل از اهدای خون، غذا خورده باشد می‌توان اذعان داشت تعیین زمان برای اهدای خون در این ایام به شیفت صبح و شیفت بعد از افطار اختصاص پیدا کرده است.

اسدی خاطرنشان کرد: اعطای خون در این ماه هیچ مغایرتی با روزه‌داری ندارد و کسانی که مایل به اهدای خون هستند، می‌توانند با خیال آسوده نسبت به این امر خدا پسندانه اقدام کنند. همچنین افرادی که به هر دلیلی قادر به گرفتن روزه نیستند، می‌توانند در برآورده کردن این نیاز کمک کنند.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان افزود: اگر چه در این ماه با کاهش مراجعه کننده مواجه هستیم، اما به هیچ عنوان با کمبود فرآورده‌های خونی مواجه نخواهیم بود. همچنین از تمام کسانی که توانایی اهدای خون دارند تقاضا می‌شود در این ماه در امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان به اهدا کردن خون می‌توانند به مرکز اعطای خون واقع در خیابان سعدی وسط شیفت صبح و در شیفت شب تا ساعت ۳۰ دقیقه بامداد مراجعه کنند.

انتهای پیام