وداع با مرزبانان شهید هنگ مرزی ارومیه در بناب و ملکان
وداع با مرزبانان شهید هنگ مرزی ارومیه در بناب و ملکان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، پیکر مطهر استوار دوم شهید جواد فرحی روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، کارکنان ادارات، خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم روزه دار بناب تشییع شد.پیکر این شهید سرفراز پس از اقامه نماز در میدان امام حسین شهر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، پیکر مطهر استوار دوم شهید جواد فرحی روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، کارکنان ادارات، خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم روزه دار بناب تشییع شد.
پیکر این شهید سرفراز پس از اقامه نماز در میدان امام حسین شهر بناب جهت خاکسپاری به زادگاهش روستای«روشت کوچک» از توابع این شهرستان انتقال یافت.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، امروز همچنین در مراسمی دیگر در شهرستان ملکان که با حضور گسترده مردم، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی برگزارشد، پیکر مطهر شهیدسرهنگ دوم محمدرضا فیروزی از مقابل فرماندهی انتظامی این شهرستان تا مقابل شهرداری تشیع و پس از اقامه نماز پیکر آن سفرکرده به شهرستان مراغه انتقال یافت و در گلزار شهدای آن شهر تدفین شد.
از این شهید والامقام که زادگاهش روستای پرچین بلاغ از توابع شهرستان ملکان است ۲ فرزند پسر ۶ و۲ ساله به یادگار مانده است .
این مرزبانان شهید عصر ششم خرداد در حین گشت زنی در منطقه 'حسنلو سلطانی' از توابع 'هشتیان' در نوار مرزی ارومیه با اشرار مسلح درگیر شده و به شهادت رسید.
خبرنگار: منجمی ** انتشار: انصاری
۷۲۲۸/۳۰۷۱