وضعیت خریدوفروش اقلام پرمصرف در بازار اردبیل رصد می‌شود
وضعیت خریدوفروش اقلام پرمصرف در بازار اردبیل رصد می‌شود

حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در مرکز استان چهار بازرس و در شهرستان‌ها ۱۲ نفر به این منظور فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و بر نرخ فروش کالاها نظارت دارند. وی افزود: به منظور تأمین نیازمندی مرم پنج قلم کالای پرمصرف به نرخ مصوب عرضه می‌شود که شامل برنج، روغن، […]

حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در مرکز استان چهار بازرس و در شهرستان‌ها ۱۲ نفر به این منظور فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و بر نرخ فروش کالاها نظارت دارند.

وی افزود: به منظور تأمین نیازمندی مرم پنج قلم کالای پرمصرف به نرخ مصوب عرضه می‌شود که شامل برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و گوشت سفید است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به توزیع ۵۴ تن برنج، ۸۳۰ تن شکر، ۳۶۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۳۴ تن گوشت قرمز منجمد اشاره کرد و گفت: توزیع صرفاً با نرخ مصوب دولتی است.

نجف زاده با بیان اینکه از اول تا هفتم خردادماه ۹۰ فقره پرونده تخلف تشکیل شده است، ادامه داد: ۶۲ پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۱۸ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و مابقی در حوزه تخلفات بهداشتی و درمانی است.

وی متذکر شد: ضروری است شهروندان اردبیلی نیز در صورت مشاهده تخلف به ویژه گران‌فروشی محصولات مراتب را به دستگاه‌های نظارتی انعکاس دهند.