انتخابات ۲۹ ادریبهشت ماه برگ زرینی در تاریخ نظام است
انتخابات ۲۹ ادریبهشت ماه برگ زرینی در تاریخ نظام است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی شامگاه جمعه در جمع اصلاح طلبان، به حماسه بزرگ سیاسی ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره کردو افزود: حماسه ۲۹ اردیبهشت، برگ زرین  دیگر در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.  وی با بیان اینکه طی روند برگزاری تبلیغات انتخابتی هیچ برنامه سحنرانی در […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی شامگاه جمعه در جمع اصلاح طلبان، به حماسه بزرگ سیاسی ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره کردو افزود: حماسه ۲۹ اردیبهشت، برگ زرین  دیگر در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است. 

وی با بیان اینکه طی روند برگزاری تبلیغات انتخابتی هیچ برنامه سحنرانی در استنان زنجان لغو نشد و همه برنامه های انتخاباتی در قفضایی آرام برگزار شد، اظهارکرد: این دوره از انتخابات تجربه بسیار زیادی را به تجربیات گذشته مسئولین اضافه کردو باید از این ها درانتخابات بعدی استفاده کرد. 

موسوی یاد آورشد: سخنرانان زیادی در مدت تبلیغات انتخاباتی در زنجان سخنرانی و تبلیغات کردند و در این میان تلاش مسئولان این بود که تا از حضور تمام سخنرانانی که ممنوعیتی ندارند استفاده لازم را بکنند. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای اقتدار ایران را افزون تر کرد و دل دوستان را شاد و دشمنان را خشمگین کرد. 

موسوی با بیان اینکه برای پاسخ دادن به این حضور هم با هم متحد شده و دست به دست هم دادند و حضور حداکثری را رقم زدند، افزود: تحقق  این امر بسیار بزرگ سیاسی در راستای وحدت همه قومیت ها و گویش ها بوده است تا به دنبال آن فضای کار و سرمایه گذاری فراهم شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد:  پس از این دوران بسیار خوب برگزاری انتخابات زمان کار و تلاش است و باید متوجه بود که مردم با حضور گسترده خود، کار را به اتمام رساندند و سنگ تمام گذاشتند.

موسوی با بیان اینکه بزرگترین مسئولیت دولتمردان در اجابت به آرای مردم، خدمت بیشتر به مردم در تمام حوزه ها است، اظهار  کرد: در چهار هه انقلاب در تمام موضوعات اجتماعی و سیاسی مردم نقش بسیار اساسی داشتند و پشتیبان  نظام و انقلاب بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: هر موفقیت کسب شده در کشور منشا آن مردم بوده است و حضور مردم در تمام عرصه ها باعث شده ثبات و آرام. نشاط و شادی در کشور تثبیت شود.