ورود گرد و غبار به آسمان استان زنجان کیفیت هوا را کاهش داده است
ورود گرد و غبار به آسمان استان زنجان کیفیت هوا را کاهش داده است

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصاویر ماهواره ای با تشکیل توده قوی گرد و غبار در کشور عراق، این آلودگی به مناطق شمال غرب کشور و این استان نفوذ کرده است.وی اظهار کرد: این وضعیت تا پایان روز جاری ادامه خواهد داشت که بعداز ظهر با […]

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصاویر ماهواره ای با تشکیل توده قوی گرد و غبار در کشور عراق، این آلودگی به مناطق شمال غرب کشور و این استان نفوذ کرده است.
وی اظهار کرد: این وضعیت تا پایان روز جاری ادامه خواهد داشت که بعداز ظهر با وزش موقت باد شدید با سرعت ۴۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت تا حدودی از غلظت آن کاسته خواهد شد.
سلطانی افزود: علاوه برآن، مردم این استان با آغاز اولین روز ماه رمضان نیز دمای گرم تری را تجربه خواهند کرد، به طوری دمای بیشینه، چهار درجه افزایش خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد و ماهنشان به ترتیب با ۵ و ۳۲ درجه بالای صفر خنک ترین و گرم ترین ایستگاه و شهر این استان بودند و دمای فعلی شهر زنجان نیز ۱۶درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه افزایش نشان می دهد.
۷۳۲۰/ ۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی*** انتشار دهنده: رویا رفیعی