بزرگترین مسئولیت دولتمردان در قبال حماسه سازی مردم، خدمت رسانی است
بزرگترین مسئولیت دولتمردان در قبال حماسه سازی مردم، خدمت رسانی است

سید بیوک موسوی شامگاه جمعه در جمع شماری از اصلاح طلبان زنجان افزود: حماسه ۲۹ اردیبهشت، برگ زرین دیگری به تاریخ این کشور اضافه کرد.وی یادآورشد: این دوره از انتخابات تجربیات بسیاری به تجربه های گذشته برگزاری انتخابات مسئولان اضافه کرد.موسوی اظهار کرد: با سخن ها، گویش ها و ادعای بسیاری که مطرح شد، تلاش […]

سید بیوک موسوی شامگاه جمعه در جمع شماری از اصلاح طلبان زنجان افزود: حماسه ۲۹ اردیبهشت، برگ زرین دیگری به تاریخ این کشور اضافه کرد.
وی یادآورشد: این دوره از انتخابات تجربیات بسیاری به تجربه های گذشته برگزاری انتخابات مسئولان اضافه کرد.
موسوی اظهار کرد: با سخن ها، گویش ها و ادعای بسیاری که مطرح شد، تلاش بسیاری انجام گرفت تا شکاف های عجیبی در میان مردم ایجاد کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: پس از این دوران کار و تلاش بسیار است و باید متوجه بود که مردم با حضور گسترده خود، کار را به اتمام رساندند و سنگ تمام گذاشتند.
وی خاطر نشان کرد: تعداد بسیاری از سخنرانان در مدت تبلیغات انتخاباتی در زنجان حضور یافتند و مسئولان تلاش کردند تا از حضور تمام سخنرانانی که ممنوعیتی ندارند، بهره بگیرند.
موسوی ادامه داد: همت همه منجر به تحقق مشارکت حداکثری شد و از این پس باید برای پاسخگویی به این حضور، دست به دست هم داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: تحقق و نتیجه بخشی تمام این تلاش ها، مستلزم ایجاد فضایی آرام، همراه با طمانینه، وحدت همه قومیت ها و گویش ها است تا به دنبال آن فضای کار و سرمایه گذاری فراهم شود.
۳۰۰۱/۶۰۸۵
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی