حفظ حرمت ماه رمضان در معابر عمومی مورد توجه قرار گیرد
حفظ حرمت ماه رمضان در معابر عمومی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: کسانی که آشکارا اقدام به روزه خواری یا تظاهر به روزه خواری می کنند، موجب خشم الهی می شوند و باید از این کار امتناع کنند. وی با تبریک فرارسیدن ماه […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: کسانی که آشکارا اقدام به روزه خواری یا تظاهر به روزه خواری می کنند، موجب خشم الهی می شوند و باید از این کار امتناع کنند.

وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: این ماه، ماه بندگی خداوند متعال است که سفره رحمت الهی برای بندگان فراهم و درهای بهشت بر روی بندگان باز شده که باید از این فرصت استفاده و بیشتر استغفار کنیم تا مورد رحمت خداوند قرار بگیریم و از معصیت ها دوری کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: ماه رمضان، ماه ربیع قرآن است و باید به قرآن خواندن در این ماه توجه و در آیین های جمع خوانی قرآن شرکت کنیم.

حجت الاسلام قریشی گفت: در آموزه های اسلامی، توصیه های زیادی برای قرائت قرآن شده چراکه این امر فاصله ای بین بندگان و عذاب الهی دوزخ است.

 امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: انتخابات ۲۹ اردیبهشت امسال، اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، پیروز انتخابات ملت شریف ایران بودند.

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد: پس از این حضور باشکوه مردم، دولت باید دست به کار شود و مشکلات مردم را حل کند و قدردان حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

وی با اشاره به سفر ترامپ به عربستان سعودی اضافه کرد: کسی که یک کشور اسلامی را به منبعی برای درآمد خود معرفی و برای سوء استفاده به آن کشور سفر می کند، این نشان از بی عرضه بودن سران آن کشورهاست که از او استقبال می کنند و این امر خشم الهی را برای این کشورها در پی دارد.

امام جمعه با اشاره با سالروز سوم خرداد اظهار داشت: در این روز با تدابیر حضرت امام (ره) و اتحاد رزمندگان اسلام و امدادهای غیبی، خرمشهر از دست بیگانگان آزاد شد.